niedziela, 21 września 2014

Wycieczka na Bahamy

Dzisiaj będzie bardzo nietypowo jeśli chodzi o wycieczkę. Wybierzemy się na iTunes na Bahamach. Uznałem, że fajnie zwiedzić coś mocno egzotycznego.
Czołówka na Bahamach wygląda całkowicie normalnie. Nie ma na podium nic starego czy dziwnego. Mamy Sama Smitha, potem Rude no i na samym dole Chandelier. W niżej partii mamy sporo amerykańskiego rapu, ale to normalne dla tych regionów. Ciekawe jest, że jeszcze Drunk In Love jest wysoko na liście. 

No to amerykański rap po raz pierwszy. Jakoś nie trafia do mnie ten styl muzyczny. Ale jak lubicie to posłuchajcie Jeremih'a.

Amerykański rap po raz drugi. Mimo, że nie słucham tego gatunku to ten utwór jak dla mnie jest słabszy od tego co zaprezentowałem wyżej.

Tutaj też mamy po amerykańsku, ale tym razem raperką jest Nicki Minaj. Całkiem przyjemna piosenka. To nie jest ta Nicki Minaj co w Anacondzie, taka prawdziwsza jest. 

5 komentarze:

  1. Nie przemawia do mnie piosenka Sam'a Smitha. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w ogóle aż 3 utwory Nicki w tej piętnastce. cieszy to ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na dwie nowe recenzje ("Anaconda" & All About That Bass") na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się ze Nicki Minaj w tym wydaniu brzmi najlepiej. Bardzo spodobała mi się piosenka No love.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nowy singiel Jessie J.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne pierwsze miejsce. ;) Podoba mi się też kawałek Jeremiha.
    Zapraszam do mnie. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates