niedziela, 7 września 2014

Hit lata 2014

Nie będę przedłużał, zobaczmy co wygrało. :)

1. Kiesza - Hideaway


2. Coldplay, Avicii - A Sky Full Of Stars


3. Ariana Grande, Iggy Azalea - Problem


4. OneRepublic - Love Runs Out
5. Sigma - Nobody To Love
6. Mrozu - Nic Do Stracenia
7. Dawid Podsiadło - No
8. Nicole Scherzinger - Your Love
9. Bakermat - One Day (Vandaag)
10. Lilly Wood & The Prick, Robin Schulz - Prayer In C

Zwycięzcą na hit lata w tym roku została Kiesza z utworem Hideaway. Mimo mnóstwo karnych punktów za spam na utwór i tak udało się być numerem jeden. Na drugim miejscu znalazł się zespół Coldplay i Avicii. Na trzecim miejscu dziewczyny, które podbijały latem różne listy przebojów z hitem Problem. :) Na czwartym miejscu gościmy OneRepublic, a niżej wakacyjnego Sigmę. Niżej mamy dwa polskie utwory. Potem wakacyjna Nicole Scherzinger, świetny Bakermat i na końcu przepiękne Prayer In C, szkoda, że nie wyżej. 

9 komentarze:

  1. No, taki numer jeden to mi się podoba, choć trochę żałuję że to nie Prayer został zwycięzcą :) Może chociaż w konkursie na hit jesieni się uda, o ile nie będzie za późno :P Z drugiej strony fajnie, że chociaż do pierwszej dziesiątki się załapał... :P Cieszy mnie również numer 2, widać że Coldplay w produkcji Avicii nadal się ludziom podobają :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, hc
    hedgehog-chart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja tam jestem zadowolony. jest to hit lata. a Hideaway czy A Sky Full Of Stars się z latem kojarzy bardziej niż Prayer in C. i popieram. na hit jesieni zdecydowanie :)

      Usuń
  2. Dla mnie ta piosenka Kieszy jest okropna i nigdy mi się nie podobała ale nic na to nie poradzę ze zwyciężyła bo inni na nią głosowali. Co do pozostałych utworów w 10 wszystkie należą do moich ulubionych szczególnie 2,3,6 i 8.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ TELEDYSKI TYGODNIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o link do teledysku Coldplay to jest dobry bo na YouTube nie mogłam znaleźć klipu.

      Usuń
  3. Ja się pytam gdzie jest Sia bo niemoge uwierzyć ze jej singiel nie znalazł się w tej 10.
    Na http://jenniferlopez-poland.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania :) świetne pierwsze miejsce :) szkoda tylko ze Mrozu i One Republic tak nisko :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie numer jeden to porazka, no ale coz innym sie podoba. Szkoda Coldplay i Mroza...

    OdpowiedzUsuń
  6. Chociaż lubię Hideaway, myśle, że drugie miejsce bardziej zasługuje na wygraną, ale cóż..
    ;) songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Były lepsze piosenki, które zasługiwały na hit lata 2014!

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates