niedziela, 14 września 2014

Wycieczka do Włoch

Dzisiaj postanowiłem, że wybierzemy się na airplay do Włoch.

No to na miejscu pierwszym we Włoszech mamy trochę latynowskich rytmów za sprawą Enrique Iglesiasa. Na miejscu drugim mamy przepiękną Modlitwę w rytmie C'dur. Na trzecim miejscu mamy Kieszę z Hideaway. Ciekawe, że jeszcze tak wysoko w tym kraju. Niżej mamy między innymi zespół Maroon 5, Sheeparda i Problem

Trudno mi cokolwiek powiedzieć o tym utworze. Jest jak dla mnie taki nijaki i nie ma w nim nic ciekawego. Takie zwyczajne nagranie i może dlatego nie dobiło do miejsca pierwszego we Włoszech? Valerio Scanu powinien się bardziej postarać. :)

Ten utwór jest o wiele lepszy od poprzedniego. Całkiem sympatycznie brzmi Francesco Renga i mam nadzieję, że będzie jeszcze wyżej we Włoszech

Ten utwór też brzmi całkiem fajnie. Przyjemnie się słucha, miłe dla ucha. Widocznie we Włoszech lubią takie spokojne klimaty, a przynajmniej ci co tworzą tam muzykę tworzą muzykę w tym stylu. 

8 komentarze:

  1. Na razie nie przekonuje mnie do siebie Bailando :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całej listy znam jedynie urywek "Problem". Smuteczek :< Zapraszam na nową recenzję na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Bailando w tej wersji
    u mnie NN polecam : hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym chciała pojechać do Włoch więc może kiedyś mi się uda zwiedzić ten kraj. Fantastycznie ze Baliando tak dobrze sobie radzi. Lubie dwie wersje tej piosenki. Na liście widzie ze znajdziemy inne również popularne kawałki.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  5. 1,5,6,7 pięknie. W sumie to nawet, jak na Italiano tej top 1. się jakoś nie dziwię :D
    NN - tydzień wspominek

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskoczyło mnie miejsce 1 O.o

    Nowy post na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (pierwszy w historii wywiad na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania, świetna piosenka na 1 miejscu:) bardzo ją lubie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za takimi włoskimi klimatami. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com NN

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates