piątek, 19 września 2014

Forumowa Global Lista - notowanie 55

No to chyba czas zacząć kolejne notowanie Forumowej Global Listy, co nie?
Statystyki: 11 A, 20 S, 6 bz, 3 N.

No to mamy zmianę lidera. Tak się skradała Taylor Swift, aż w końcu dostała się na miejsce 1. Na drugim można powitać Meghan Trainor, która zmiata konkurencję na listach poza Europą. Aż się boję co będzie jak zaatakuje Europę. Na trzecie miejsce spadło niestety Prayer In C. Ubolewam nad tym spadkiem, bo uwielbiam to piękne nagranie. Do tego dołączam trzy nowości. Jednego pewniaki, a ta ostatnia was na pewno zaskakuje. 

Wyleciały:
->38. Vance Joy - Riptide
->39. Eminem, Sia - Guts Over Fear
->40. Duke Dumont - Won't Look Back 

No nie można być zdziwionym tym debiutem. Calvin Harris i John Newman zapowiadali to nagranie z wielomiesięcznym wyprzedzeniem i kiedy w końcu wyszło ludzie się na to rzucili. Słuchali i pobierali. Nalegali na promocję w rozgłośniach radiowych no i tak wyszło, że mamy debiut na miejscu 13. Co prawda jestem tym nagraniem zawiedziony, ale na początku nie byłem już nastawiony pozytywnie akurat do tego nagrania. To nie jest ten Calvin, co kiedyś. Idzie niestety coraz bardziej w stronę big roomu. 1 w UK, 4 w Bułgarii, 5 w Irlandii, 13 w Belgii, 14 w Niemczech, 19 w Australii, 20 w Nowej Zelandii i 31 na Billboardzie

Nawet nie sądziłem, że Ella Henderson będzie sobie aż tak dobrze radzić tutaj na liście. Co prawda już nie ma szczytowej formy, aczkolwiek nadal utrzymuje się w Top 15, co jest bardzo dobrym i przyzwoitym wynikiem. Mam nadzieję, że następne nagrania od tej pani znajdą się w zestawieniu, bo moim zdaniem są lepsze niż Ghost, ale znając życie może to być gwiazda jednego przeboju. 3 w Austrii i Niemczech, 8 w Nowej Zelandii, 13 w Szwecji, 17 w Australii i Irlandii, 18 w UK, 20 w Danii i Finlandii

Ostatnio był debiut, ale The Script jakoś przetrwali chociaż kariery na liście im nie wróżę. Może jeszcze te kilka notowań posiedzą i wylecą. Moim zdaniem Superheroes jest typowym średniakiem, które zaraz wylatuje drugim uchem i się o nagraniu nie pamięta. 3 w Irlandii, 8 w UK, 10 w Niemczech, 18 w Austrii, 23 w Nowej Zelandii.

Pitbull od kilku tygodni czekał na okazję,aby wejść na listę, ale dopiero dzisiaj się mu to powiodło. Ale jak na utwory od Pitbulla to strasznie wolno wspina się Fireball na listach dlatego nie jestem taki pewny jakiegoś większego sukcesu. Ciekawe czy powtórzy chociaż historię Wild Wild Love. Ale nie wiem czy nawet ten sukces, a raczej jego brak powtórzy. 5 w Belgii, 26 w Australii, 27 w Niemczech, 31 w Kanadzie i 46 na Billboardzie. 

Wiem, że to może być dla was bardzo dziwne, że na miejscu 40 debiutuje Hozier z nagraniem Take Me To Church. To jest aż śmieszne, że teraz powoli zaczyna odkrywać to nagranie świat. Ja je znam prawie od roku, a w Europie i o dziwo na Billboardzie Hozier coraz lepiej sobie radzi. Miła odmiana, to nagranie jest idealne na jesień. W takim klimacie. Jak do tego dołoży się świetny tekst i bardzo ciekawy i intrygujący teledysk to naprawdę dobrze się prezentuje ta piosenka. Dość śmieszne jest to, że skoro radzi sobie coraz lepiej w Europie to możemy niedługo usłyszymy to nagranie w polskich rozgłośniach radiowych. Ale się rozpisałem. :) 1 w Belgii, 9 w Danii, 25 w Irlandii, 49 w UK, 69 na Billboardzie

7 komentarze:

  1. Fantastycznie ze Taylor tak dobrze sobie radzi ze znalazła się na szczycie. Jestem zaskoczona wysokim miejscem debiutu Calvin a.
    U mnie muzycznomaniaa.blogspot.com nowe notowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, że utwór Calvina miał dobrą promocje, ale do mnie ten utwór nie przemawia. A jeśli chodzi o Pitbulla to jego single są do siebie podobne przez co szybko stają się nudne.
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa pierwsze miejsca <3 Może zróbmy jak na Billboardzie, dwa tygodnie Swift pierwsza, Meghan druga, a później zamiana :D Tylko jeszcze Anaconda musiałaby wskoczyć na trzecie ;p

    Nowa recenzja: "Goddess" BANKS @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś te "Shake It Off" mnie nie porywa, nie wiem dlaczego. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku do Shake It Off nie byłam przekonana, ale zmieniłam zdanie. Blame lubię tylko dlatego, że śpiewa tam John Newman.
    Pozdrawiam.

    www.POUR-THE-MUSIC.blog.pl
    www.Rebelle-K.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy post na www.Rebelle-K.blog.pl Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ teledyski tygodnia

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates