niedziela, 28 września 2014

Wycieczka do Hiszpanii

Dzisiaj wybierzemy się do gorącej Hiszpanii, sporo ciekawych rzeczy można zaobserwować tam na liście.

No to miejsce pierwsze pozostaje mi nieznane. Dopiero na miejscu drugim można zobaczyć Enrique Iglesiasa z ekipą. Nic dziwnego, że latynowskie rytmy bujają w Hiszpanii. Na miejscu trzecim natomiast możemy zauważyć utwór, który jest właściwie wszędzie, czyli Prayer In C. Gdzieś tam niżej możemy zobaczyć Johna Legenda, Stolen Dance i Blame. 

Całkiem przyjemnie brzmi to nagranie. Dlatego nie dziwię się tym, że ten utwór jest akurat na miejscu pierwszym w Hiszpanii. Ładne nagranie - Por Fin

Moim zdaniem ten utwór od Melendi jest najsłabszym z zaprezentowanych dzisiaj utworów. W Hiszpanii się podoba, bo zadebiutowało właśnie na tym miejscu czwartym

Może to dziwne, ale chyba podoba mi się to nagranie od Enrique Iglesiasa... Nigdy nie byłem pozytywnie nastawiony do muzyki tego pana, ale już jest wyjątek po raz drugi

6 komentarze:

  1. Lunie piosenki hiszpańskie a szczególnie gdy śpiewa Enrique tylko ze Noche y de nie podoba mi się.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ teledyski tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. W Hiszpanii prawdziwe hiszpańskie rytmy. ;)
    Zapraszam do mnie.;) songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam ci nowy blog recenzjami http://re-cenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super ze Enrique akurat w Hiszpanii tak wysoko glosy na top25 oddane
    u mnie NN polecam hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie Hiszpanie jako kraj, ale muzycznie to nic ciekawego u nich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania. no niestety na notowaniu dużo jest piosenek których nie znam :(

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates