wtorek, 23 września 2014

Gorąca Top 25 - notowanie 28

No to mamy kolejne notowanie i zdradzę wam, że kobiety całkowicie opanowały dzisiaj naszą listę.

Na pierwsze miejsce po długiej przerwie powróciła Sia. Nadal nie znudziło się wam to nagranie i dzięki temu mamy dzisiaj miejsce pierwsze. :)  Na drugie miejsce wróciło trio dziewczyn. Jessie J, Ariana Grande i Nicki Minaj. Coraz lepiej sobie radzą na świecie to przecież tutaj zniknąć nie mogą. Na trzecie miejsce awansowały "czarne wdowy" Iggy i Rita. Mam nadzieję, że uda się im dobić do miejsca pierwszego. Mamy poza tym 7 nowości i jeszcze jeden powrót

Wyleciały:

Wyleciały na stałe:

Propozycje:

Podium
1. Sia - Chandelier

2. Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj - Bang Bang

3. Iggy Azalea, Rita Ora - Black Widow

11 komentarze:

  1. Black widow to świetny kawałek, chociaż na początku za nim nie przepadałam, zdobył moje serce. ;) Co do piosenki Sii to trochę jej już za dużo. Świetna piosenka All About That Bazz, która strasznie szybko uzależnia. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosy oddane - krótki komentarz do listy zatem czas zacząć ;)

    Cudownie, że George Ezra jest tak wysoko! Mnie osobiście zauroczyła ta piosenka, ale chyba wolę trochę mocniej "Cassy'O" <3

    9, 10, 12 i 13 - higher, higher!

    MAGIC! zamykający listę... załamka - taki fajny numer, tak słoneczny i wakacyjny, a tak nisko...?

    Przygnębia też spadek Sheerana. Liczę na powrót, oraz na debiuty Donatana & Cleo z Enejem oraz Sheppard!

    http://your-chart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie zapraszam do głosowania:) świetna pierwsza trójka. widze że donatan i cleo połączyli siły z enejem :) ciekawe jak brzmi ta piosenka:) bo to tak dwa różne style :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytanko mam. Dlaczego jest remix utworu Tove Lo a nie oryginał? remixem nie przejdzie. jeden głos mniej ode mnie. pozdrawiam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Remix trochę bardziej popularny od orygianłu i dlatego dodałem remix. Zresztą sam się zastanawiałem, którą wersję dać. Jakby więcej osób wolało oryginał to oczywiście mogę to zmienić. :)

      Usuń
    2. to zależy gdzie popularny i co kto uznaje za popularne :) jeśli mówisz że jest popularniejszy w dyskotekach to się zgodzę :P
      w każdym razie oryginał aktualnie na 13 na Billboardzie nadal pnie się w górę. a że obserwuję tylko Billboard i BBC1 to wiem tyle że nigdzie remixu nie widzę :) poza tym oryginał 3 nieba lepszy od tego remixu który utwór tylko zeszpecił. jak dla mnie jeden z najlepszych utworów tego roku. :)

      Usuń
    3. Akurat w Australii i Nowej Zelandii popularniejszy remix. W Europie to zależy raz taka raz taka wersja. Z UK dawno już nagranie niestety wypadło. :( Ameryka woli właśnie oryginał. Zmienię wersję od przyszłego notowania. :) Moim zdaniem też jeden z najlepszych utworów tego roku. :)

      Usuń
    4. tak też myślałem że tam będzie remix ;)
      mam prośbę czy mógłbyś mi jakiś link podrzucić do jakiejś listy z Australii właśnie, bo w sumie to 3 najważniejszy rynek muzyczny a zupełnie nie wiem co tam się dzieje :)

      Usuń
  5. Bardzo dobre nowości w notowaniu takie jak m.in Swift i Trainor. Sia mi również się wciąż nie nudzi a ogólnie pierwsza trójka świetna.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  6. 7, 15, 18,19,20,23 to fajne kawałki. Wprawdzie Cheryl spada, ale piosenka mimo wszystko była dobra. Mam nadzieje, ze któraś z pozostałych jeszcze się wzbije :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ teledysk OneRepublic

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates