niedziela, 2 marca 2014

Wycieczka do Portugalii

Tym razem odwiedzimy Portugalię. Dość ciekawa lista jak się rzuci okiem na pierwszą piętnastkę.

 
 Z tych popularniejszych utworów mamy Happy na pierwszym miejscu co nie powinno nikogo zdziwić. Niż także John Legend, Ed Sheeran czy Say Something. Co ciekawe na 12 miejscu plasuje się Same Love. Utwór, który dawno temu stracił popularność na świecie, a w Portugalii jest dopiero odkrywany. Mamy też kilka nieznanych nam pozycji.

Na 3 miejscu czeka na nas dość przyjemne nagranie Tell Me.

Na 6 miejscu mamy jakiś lokalny duet Davida Antunesa i Vanessy Silva. Ciekawie wyszło połączenie. Nie mam dzisiaj weny na pisanie, więc opisy będą krótkie. :)

Szczerze mówiąc wchodząc na ten utwór na YouTube myślałem, że będzie okropny, ale się pomyliłem. Sami zobaczcie.

7 komentarze:

  1. niesamowite jest to ze wszedzie rzadzi Pharrell!
    // www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszy wysoka pozycja Say Something :)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie cieszy że prawie w każdym kraju rządzi Happy :D
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  4. Pharrell ma swoje wielkie piec minut. Widze ze w Portugalii wysoko takze U2.

    OdpowiedzUsuń
  5. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania :) fajnie ze w portugalii piosenka Happy na 1 miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ogarniam tamtejszych artystów :D Świetnie, że Legend wysoko. Mam wrażenie, że portugalska lista zawsze ma opóźnienie, jeśli chodzi o pojawianie się piosenek, a to notowanie nie do końca potwierdza moją tezę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same Love to jednak strasznie duże opóźnienie. :) Więc tezę na pewno potwierdza.

      Usuń

 
 
Blogger Templates