niedziela, 16 marca 2014

Wycieczka do Australii

To już będzie drugi raz kiedy zrobię wycieczkę do Australii. W pierwszej wycieczce rządziły takie utwory jak The Monster czy Roar. Teraz układ się całkowicie zmienił. Zobaczmy co teraz jest na samym szczycie.

Nie mogło być inaczej. Happy jak w każdym kraju na szczycie. To już dawno stało się nudne, ale widocznie reszta świata sądzi inaczej. Prawie w każdym kraju na miejscu 1! Niżej mamy m.in. Rather Be, Shot Me Down i Say Something. Te utwory też dobrze sobie radzą.

Kariera Taylora Hendersona wywodzi się z australijskich talent show. No i powodzi mu się całkiem dobrze, bo wydał wcześniej singiel, który dobił do 1 miejsca na ARII. Zobaczymy czy z When You Were Mine(zrobiłem błąd w tabelce) będzie to samo. W sumie nawet przyjemne nagranie.


Nie chce mi dodać teledysku z YouTube. Nie wiem może za mało wyświetleń czy coś. Nagranie, które rozśmiesza mnie. Dobre na poprawę nastroju i dla osób chcących trochę powariować. Swing na 13 na
ARII.

Na 15 miejscu w ARII znajduje się Brytyjka. Co ciekawe ten utwór był trochę więcej niż rok temu na miejscu 1 w UK. Może takie pojawienie się zagranicą spowoduje powrót na wysokie miejsce na listę przebojów w ojczystym kraju? Utwór mi się strasznie podoba i trzymam kciuki za dalszy sukces.

4 komentarze:

  1. juz mnie nie dziwi ze gdy tu wchodze wszedzie widze Pharrella heh
    // www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny kraj i znów Happy. Jestem ciekawa czy w każdym państwie rządzi ten utwór.
    NN na http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poza Happy ciezko znalezc cos ciekawego w tym zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. hej u mnie na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie i serdecznie zapraszam do głosowania ciesze się ze pharell Williams- happy jest na pierwszym miejscu

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates