piątek, 21 marca 2014

Forumowa Global Lista - notowanie 29

Myślałem, że z powodów kłopotów z komputerem nie będę mógł dodać tego notowania, ale jednak mi się uda. Cieszę się, że kolejny raz mogę wam pokazać co rządzi na świecie. :)
Statystyki: 11 A, 19 S, 6 bz, 3 N, 1 P.

No ponownie Happy na szczycie. Tak wiem, że jest to nudne, ale co poradzimy. Pharrell nie chce spadać ze szczytów przeróżnych krajów. Niektórych to cieszy, innych nudzi, a jeszcze innych denerwuje, bo ile można? Na drugim ponownie mamy Dark Horse. Na trzecim za to skoczyło Rather Be, które poradziło sobie nawet bez popularności na Billboardzie i Kanadzie. Ciekawa sytuacja. Gdyby nie to utwór prawdopodobnie pokonałby Dark Horse. Poza tym mamy 3 N i 1 P. Dwie nówki i powrót Tsunami zawdzięczamy UK.

Wyleciały:
->33. Ellie Goulding - Burn
->38. Faul & Wad Ad - Changes
->39. Kid Ink, Chris Brown - Show Me
->40. Rude! - Magic

Uznałem, że opiszę ten podium wtedy kiedy wkroczy na podium na liście. Bardzo mi się podoba zgranie skrzypiec z taką muzyką elektroniczną. Cieszę się, że takie nagranie stać na osiągnięcie takiego sukcesu. Zdawałoby się, że takie Clean Bandit nie pojawi się nigdy wysoko na takiej liście. Nie trzeba być Pharrellem, Katy Perry czy Rihanną aby zajmować takie wysokie miejsca w podsumowaniach światowych. Może to być każdy. :) Utwór: 2 w Australii, 3 w Irlandii, Belgii, Niemczech i Nowej Zelandii, 5 w UK, 8 w Danii i Szwecji, 9 w Hiszpanii, 12 w Austrii i 13 w Francji.

Czas się wziąć za być może następcę Hey Brother. Chociaż patrząc na razie po poszczególnych listach przebojów nie widzę aby mógł nastąpić jakiś większy sukces. Nie atakuje tak szybko jak robiło to Hey Brother. Czas pokaże czy Addicted To You będzie wyżej. Jak dla mnie bardzo dobry singiel, lepszy od poprzedniego, ale na razie świat pokazuje co innego. Piosenka: 5 w Austrii, Belgii, 7 w Niemczech, 9 we Francji, 12 w Nowej Zelandii, 18 w Australii, 21 w Szwecji, 24 w UK, 26 w Irlandii i 39 w Danii.

Tsunami wróciło po kilku tygodniowej przerwie. Utwór od DVBBS & Borgeous zrobił w ostatnim tygodniu furorę na Wyspach Brytyjskich. Gorzej, że na featuringu witamy Tinie Tempah'a i ta wersja całkowicie zepsuła piosenkę, która jest nawet w porządku. Mam nadzieję, że szybko spadnie w UK, bo ta wersja jest dla mnie kompletnie nieudana. Poza 1 w UK, 7 w Irlandii, 26 w Szwecji i Danii.

Jak dla mnie spory szok, że I'm A Freak pojawiło się w UK. Nie ma co ukrywać - słaby singiel, ale niestety takie często mają szanse na sukces chociaż w tym przypadku nie jest on dość duży, bo to tylko ponownie Wyspy Brytyjskie. Mocny kandydat do wylotu w przyszłym notowaniu i mam nadzieję, że tak się stanie, gdyż blokuje o wiele lepsze utwory. Oprócz wysokiego miejsca w UK, bo 4 to jeszcze 11 w Irlandii i 34 w Hiszpanii.

To chyba było największe zaskoczenie tego notowania. Kto by się spodziewał Human w tym okresie na tej liście? Bardzo lubię ten utwór i nie spodziewał się Christiny Perri w Forumowej Global Liście. No, ale niestety jest to też bardzo mocny kandydat do wylotu w przyszłym tygodniu. Dlatego właśnie chciałem trochę opisać Human, bo bardzo lubię to nagranie i żal byłoby zostawić nieopisane. :) Nie ma na żadnej mniejszej liście, ale można zauważyć na każdej większej. 14 w UK, 39 w Australii i 64 na Billboardzie.

3 komentarze:

  1. Widzę że Happy wciąż nie schodzi z pierwszego miejsca. Słucham tą piosenkę cały czas i jeszcze mi się nie znudziła.
    NN na http://mybestmusic.blog.pl/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również Happy jeszcze mi się nie znudziło ale już się trochę robi nudne że wciąż na szczycie i mam nadzieje że Dork Horse zajmie jego miejsce. Fajnie że I'm A Freak debiutuje bo uważam ze to fajna piosenka co innego Addicted To You bo ten utwór jest straszny i chyba najgorszy numer Avicii.
    Zapraszam do mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ na nowe notowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba mamy nowy rekord listy- Ellie trzeci tydzień z rzędu wylatuje (2 tyg. temu HLWILY, tydzień temu GG, teraz Burn)...

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates