niedziela, 9 marca 2014

Wycieczka do Bułgarii

Dzisiaj zdecydowałem się akurat na Bułgarię. Nie bierzemy tej listy pod uwagę w Forumowej Global Liście, ale wycieczkę zawsze mogę zrobić. :)

Na miejscu pierwszym jak na prawie każdej liście przebojów mamy nagranie od Pharrella Williamsa. Dalej Shakira z Rihanną, Avicii czy Pitbull tak jak na każdej liście. Zaskoczeniem jest obecność Blurred Lines, które już dawno zniknęło. Tak samo jak Do What U Want.

Nie wiem jak wam, ale mi Faydee kojarzy się z gwiazdami pokroju Dawid Kwiatkowski czy Justin Bieber. Dlatego kompletnie mi się to nagranie nie podoba. 7 w Bułgarii.

Kolejny niewypał z Bułgarii. Słaby poziom. Muzyczny i tekstowy. Ale może Bułgarzy lubią taką muzykę i takie piosenki? Paradise na 8 na tej liście przebojów.

Nie wiem czemu, ale wokalistka przypomina mi Demi Lovato, a raper Eminema?! Pojęcia nie mam, może wam też się tak wydaje. Aktualnie na 15 w Bułgarii, ale wciąż się wspina.

3 komentarze:

  1. no i Pharrell nie zaskczyl swoim numerem 1
    // www.hot-hit-lista.blogspot.com NN u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. No Happy w kolejnym kraju na miejscu a tak ogólnie w tej 15 są nie złe kawałki :D
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania :) no proszę w Bułgarii rządzi super pierwsza trojka:) ważne ze tam jest avivcii z ta super piosenka :)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates