środa, 12 marca 2014

Czego ostatnio słucham?

No ostatnio tak nie mam tak za bardzo czego wrzucać na bloga jeśli chodzi o nowinki muzyczne. Przynajmniej nie jest to nowina wymagająca całego posta. Co ciekawe dowiedziałem się dzisiaj, że wspólną piosenkę planują Avicii i Madonna. Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale może sprawdźmy co mam ostatnio najczęściej w odtwarzaczu. :)

The Chainsmokers - #Selfie

Utwór, który bawi mnie za każdym razem kiedy go słyszę. Ale uwielbiam go także. Wszystko przez tekst, temat piosenki i teledysk. Polecam zapoznać się z tekstem i znaczeniem słowa Selfie jak ktoś go nie zna. No i dodatkowo trzeba dodać, że zamiast śpiewu w tej piosence występuje zwykłe...gadanie. A po nim nadchodzi czas na tzw. łupankę elektroniczną. Ogólnie ciekawy pomysł mieli The Chainsmokers na utwór. Dodatkowo, pojawi się na pewno w Forumowej Global Liście.

Lily Allen - Air Balloon

Kolejny utwór od Lily Allen, którego często słucham. Mogę chyba zdradzić, że w piątek na 100% ujrzymy ten utwór w Forumowej Global Liście. Polecam wam przesłuchać ten utwór o balonie. Co prawda ma bardzo dziwny teledysk, ale tak to już u Lily bywa. Zawsze doczepia do swoich piosenek element dziwności lub czegoś co zaciekawia słuchacza. Tutaj mamy identycznie. Taka trochę dziwaczna, można powiedzieć dziecinna kompozycja, ale przyjemna. Tak samo teledysk. Przekonacie się jak zobaczycie.

Ellie Goulding - Beating Heart
 
Najnowsze nagranie od Ellie zasługuje na pojawienie się w tym gronie. Wczoraj w MTV była premiera teledysk do Beating Heart, ale w internecie nie mogę nigdzie znaleźć do niego dostępu. Trzeba poczekać na pojawienie się na VEVO. Myślę, że to nagranie jako soundtrack do filmu Niezgodna świetnie się sprawdzi. Jak zawsze Ellie pięknie poprowadziła dźwięki przez co utwór jest naprawdę piękny. Oby tak dalej no i czekam na teledysk. :)

Duke Dumont ft. Jax Jones - I Got U

https://www.youtube.com/watch?v=FHCYHldJi_g
Po Need U(100%) uwielbianym przeze mnie, Duke wydał nowy singiel. I Got U jest jak najbardziej podobne do Need U, ale można też poczuć że to zupełnie dwa różne utwory. To już własna opinia. Dodatkowo ten sam sympatyczny facet co w teledysku do Need U robi piosenkę bardziej taką wesołą i pozytywną. I Got U pasuje do tej pogody co mamy teaz,  a szczególnie na lato. Jakaś taka sympatyczna energia uderza we mnie, kiedy słucham utworu. Oczywiście możecie odsłuchać po kliknięciu na obrazek. :)

Lorde - Glory And Gore

https://www.youtube.com/watch?v=sOks2HArHf0
Jakoś ten utwór przyuważyłem, kiedy pojawił się na Billboardzie. Przesłuchałem pierwszy raz no i mi się spodobał. Jak każdy utwór od Lorde ma ten swój niepowtarzalny klimat. Trochę taki mroczny, popowy, ale nie plastikowy. Tylko czuć, że ten pop jest taki lepszy i ciekawszy. No i jak zawsze u Lorde ciekawy tekst o czymś ciekawym, ale interpretacji trzeba się doszukać, bo tak prosto podana nie jest. Nic od Lorde jeszcze mi się nie znudziło, więc Glory And Gore nie powinno, a czy na świecie sobie poradzi? Zobaczymy. 

Imagine Dragons - Bleeding Out

https://www.youtube.com/watch?v=gJEoxeW7JvQ
Utwór od Imagine Dragons też zdobył u mnie na tyle, żeby pojawić się na tej krótkiej liście. Jak widać nie tylko elektronika rządzi u mnie w odtwarzaczu. Bleeding Out to jeden z lepszych utworów od Imagine Dragons. Cieszę się, że istnieje zespół tworzący piosenki w takim stylu. Urzekł mnie wokal i ten styl. Ciekawe czy was też zdoła urzec ten utwór z płyty Night Visions.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
 
Blogger Templates