środa, 26 marca 2014

Wycieczka na Europejski Airplay

Trochę przewlekłem w czasie wycieczkę, gdyż w sobotę wstawiłem wam wyniki hitu zimy. No i dzisiaj odbędzie się dość ciekawa wycieczka, bo na europejski airplay. Jest to takie ogólne podsumowanie piosenek, które są najczęściej słyszane w europejskich rozgłośniach radiowych. 

No na liście mamy same bliżej nam znane kawałki. Na pierwszym oczywiście Happy, niżej Rather Be i Dark Horse. Mamy także m.in. Jubel, Addicted To You i Timber. Myślę, że każda z piosenek jest nam znana, ale mimo to dam link do jednej jakbyście jej jeszcze nie słyszeli.

Prawdopodobnie słyszeliście już Liar Liar. Piosenkę śpiewa Cris Cab, a na featuringu mamy samego Pharrella. Utwór bardzo popularny w Europie, pojawia się już w Polsce. Niedługo może w Forumowej Global Liście.

5 komentarze:

  1. Fajnie że zrobiłeś listę europejski airplay. Już mnie nie dziwi podium bo Happy nie długo podbije rekord długości na podium. W liście są najlepsze kawałki z wyjątkiem utworu Addicted To You, którego nie cierpię.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nowa notatka

    OdpowiedzUsuń
  2. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest spóźnione notowanie serdecznie zapraszam do głosowania :) widze ze w kolejnym miejscu piosenka Happy jest na pierwszym miejscu oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka Happy jest świetna ale mi się już znudziła i chciałabym żeby już ktoś inny znalazł się na pierwszym miejscu.
    NN na http://mybestmusic.blog.pl/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie muzycznomaniaa.blogspot.com/ nowe notowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówcie co chcecie ale i tak ja nadal kocham Happy :) Cały czas tego słucham, mimo że umiem już całe na pamięć xD Zapraszam : http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates