niedziela, 9 lutego 2014

Wycieczka do Holandii

Przepraszam, że ostatnio nie zrobiłem wycieczki, ale przeładowanie obowiązkowi wzięło góry, ale dzisiaj będzie wszystko punktualnie. Dzisiaj wybieramy się akurat do Holandii. Lista przebojów w Holandii jest bardzo podobna do tej w Belgii. Dlatego nie jest liczona w Forumowej Global Liście.

W Holandii mamy dość znane nam hity. Takie jak Timber, Counting Stars czy Hey Brother. W dalszej części listy też jest mnóstwo tego co znamy np. Ordinary Love czy Fatboy Slim.

Ten utwór całkowicie mnie zbił z tropu. Ma ponad 50 milionów wyświetleń na YouTubie. Więcej wyświetleń niż niejeden wielki hit, a nie słyszałem o nim, ale rap po francusku brzmi całkiem ciekawie.

Utwory takie jak ten można też znaleźć na belgijskiej liście przebojów. Elektronika tego typu jest mocna popularna w tych regionach.

Utwór od Cris Caba jest dla mnie taki zwyczajny i nie widzę w nim niczym szczególnego co mogłoby przyciągnąć uwagę.

5 komentarze:

  1. hej serdecznie zapraszam do glosowania na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl fajnie ze w Holandii tak wysoko jest oceniana ta świetna piosenka One Republic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. John Legend <3 tyle.
    // www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodziewałam się, że Legend będzie na szczycie.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Legend za szczyt :D
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo ładny wynik Johna Legenda, po tym jak długo na 1 jest w Portugalii, teraz podbija pomarańczowych, miło popatrzeć, że Holendrzy wyżej cenia sobie dobrą kompozycje Johna Legenda niż typowo popowy crap Keshy i Pitbula
    Zapraszam na www.lechartz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates