czwartek, 27 lutego 2014

Czego ostatnio słucham?

Postanowiłem, że co jakiś czas(co 2-4 tygodnie) będę wam przedstawiał krótką listę utworów, których słucham aktualnie nałogowe, jakieś nowe super odkrycie muzyczne lub coś co mi się strasznie podoba lub mam jakiś wielki sentyment. Może dzięki mnie poznacie jakiś utwór, który i wam się spodoba?


Borgeous - Invincible

Utwór, do którego powoli zaczynam się chyba uzależniać. Nie mogę się uwolnić od niego od kilku tygodniu. Strasznie mi się podoba i zdecydowanie lepsza produkcja niż Tsunami, którego mam dość po sieczce przez niektóre stacje radiowe i znajomych. No, więc trzymam kciuki aby eska tego nie przejęła. :)  I mam nadzieję, że wam też się spodoba. Przy pierwszym odsłuchaniu niekoniecznie musi być jakieś super, ale z kolejnym przesłuchaniem utwór tylko zyskuje.

Klingande - Punga

Wcześniejsza produkcja francuskiego duetu Klingande tworzącego muzykę deep house. Szkoda, że nie odkryłem wcześniej tego duetu i utworu. Dopiero po poznaniu Jubel miałem szansę poznać ten utwór. I jakie miałem uczucia po pierwszym przesłuchaniu? Istne cudo. Połączenie świetnej gry na saksofonie z muzyką elektroniczną wypadło wprost genialnie i idealnie. W dodatku ta radość w utworze potrafi rozchmurzyć nawet najbardziej zachmurzone niebo. :)

Hedley - Anything

Tak naprawdę już dawno temu miałem wziąć się za przesłuchanie tego utworu, ale zrobiłem to jakiś tydzień temu. Przewijał się ciągle na kanadyjskiej liście przebojów, ale coś mnie tchnęło dopiero jak zaczęły mi się ferie. Słucham tego dnia piosenki i oglądam teledysk, a tam widzę różne dziwne rzeczy m.in. smażenie laleczek na grillu i sceny podobne do tych z teledysku do Thrift Shop, Blurred Lines i We Can't Stop. I ogólnie widać demolkę. Jak dla mnie bardzo pozytywne nagranie i wygląda jakby wsystko było robione dla zabawy. Piosenka jest dla mnie sympatyczna, ale zobaczymy czy wam się spodoba.

Global Deejyas - Kids
http://www.youtube.com/watch?v=m05B2tefeLw
Ten utwór powinniście już znać lub chociaż kojarzyć, bo można dość często usłyszeć w Maxxie lub Esce. Kolejny bardzo przyjemny utwór, który wam dzisiaj polecam. Można przejść do utworu poprzez nakliknięcie na obrazek, ale myślę że go znacie, więc raczej nie będzie to konieczne. :) Uśmiech sam mi się pojawia na twarzy jak słyszę ten utwór. I to już od miesiąca jak nie dłużej. Global Deejays świetnie sobie poradzili i wyszedł naprawdę dobry utwór. Teledysk do wybitnych nie należy, ale sama piosenka jest wprost idealna po stresującym dniu.

OneRepublic & Alesso - If I Lose Myself

http://www.youtube.com/watch?v=dLa_ryRjC7M
Dla mnie jest to utwór "zmartwychwstanie" w nowej wersji. Dlaczego? Wystarczy spojrzeć na notowanie Forumowej Global Listy. Piosenka pojawiła się ponownie w nowo-starej wersji po około rocznej przerwie. Dlaczego nowo-starej? :) Już wyjaśniam. Remix nie jest oczywiście nowy. Pojawił się jakieś 10 miesięcy temu w sieci, a nowy dlatego, że jest to inna i nowsza wersja If I Lose Myself. Dla mnie ten remix jest jeszcze lepszy od świetnego oryginału. Kiedyś, dawno poznałem remix i słuchałem, ale teraz pojawił się na nowo i strasznie wciągnął. Kolejny utwór, od którego nie mogę się ostatnio oderwać. Stanowczo polecam.

Lily Allen - Hard Out Here

http://www.youtube.com/watch?v=E0CazRHB0so
Kolejny utwór, który na pewno znacie. Początkowo nie wciągnął mnie tak mocno, ale ostatnio coś się zmieniło i spodobał mi się bardzo. Przy okazji Lily Allen jest mistrzynią. Sparodiowała Miley Cyrus i cały jej ten twerking włącznie z zachowaniem o czym świadczy teledysk do tego utworu. Dodatkowo ten silny i odważny tekst, ale za to jaki prawdziwy chciałoby się dowiedzieć. Piosenka jest też bardzo przyjemna i wpada w ucho. Jak to uznała jedna z użytkowniczek na stronie tekstowo "Lily jest mistrzynią w przedstawianiu świata w krzywym zwierciadle. I tym razem nie zawiodła."

2 komentarze:

  1. trzy ostatnie baaardzo lubie :) u mnie NN i wiele zmian
    // www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tej piosenki OneRepublic i remix tez jakoś mojej opinii nie poprawia. Do Lily wciąż się przekonuję.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Katy B - Little Red)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates