niedziela, 23 lutego 2014

Wycieczka do Grecji

Nadeszła kolejna niedziela no i ponownie zwiedzimy sobie listę przebojów. Dzisiaj akurat wybierzemy się do Grecji.

W czołówce w Grecji mamy znane nam utwory np. The Monster, Happy, Let Her Go czy Animals. W Grecji widać też pewne opóźnienia jeśli chodzi o listy przebojów. Na liście mamy jeszcze Safe And Sound czy Wings, ale to nawet dobrze, bo są to świetne utwory.

Kompletnie nie umiem wyjaśnić czemu nie chce mi dodać filmu z Youtube z tym teledyskiem. Tym bardziej, że teledysk ma...16,8 mln wyświetleń co było dla mnie szokiem. Zacząłem się zastanawiać czy ja coś przeoczyłem, ale widocznie w tamtych rejonach było na tyle popularne, że to spowodowało taki wynik. Utwór jest co więcej bardzo udany, więc liczba wyświetleń adekwatna do poziomu utworu.

Na 11 w Grecji plasuje się Eleonora Zouganeli i Kostas Livadas. Utwór jest taki typowo grecki dlatego być może nie podszedł mi za bardzo do gustu.

Na miejscu 14 plasuje się grecka ballada. Ciekawe doświadczenie. Zwykle słyszymy ballady po angielsku, a tutaj taka odmiana. Po grecku. Brzmi to bardzo specyficznie i ciekawie.

3 komentarze:

  1. widze ze Pharrell opanował Świat a już na pewno Europe
    // www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. UWAGA!!! Wyjaśniam fenomen utworu Derniere Danse!!!
    Jest to nr 1 również w Francji i w Rumunii. A że to raczej są ludne kraje, to razem z francuskojęzycznymi Belgami miał kto natłuc ten wynik. Zresztą Grecy też by się zastanawiali, o co chodzi, gdyby zobaczyli ilość wyświetleń Weekendu czy Donatana...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gracy nieźli ^^ Passenger, Arktyczne, Birdy. Tylko zadziwia mnie Emeli Sande ;)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates