wtorek, 18 lutego 2014

Gorąca Top 25 - notowanie 13

Po dwóch tygodnia ponownie nadszedł czas na notowanie Gorącej Top 25. Dzisiaj wprowadzam małą zmianę zamiast filmików 3 utworów, na które daliście najwięcej głosów, postanowiłem dodać zdjęcia. Mniej to obciąży bloga, a utwory tak czy siak znacie. :)

Dzisiaj kolejny raz mamy nowość na pierwszym miejscu listy. Tym razem debiutem mógł się poszczycić Igor Herbut z utworem Wkręceni Nie Ufaj Mi. Na podium w końcu udało się wskoczyć Ellie Goulding z jej nowym singlem Goodness Gracious. Możliwe, że niedługo powitamy też w Forumowej Global Liście. Na 3 miejsce wskoczyła grupa Imagine Dragons z utworem Demons. Mamy też inne 3 nowości i dużo powrotów, bo aż 4.

Wyleciały z notowania:
7. Ellie Goulding - How Long Will I Love You
10. Eminem, Rihanna - The Monster
15. Beyonce, Jay Z - Drunk In Love
16. A Great Music World & Christina Aguilera - Say Something
17. Sylwia Grzeszczak - Księżniczka
18. Lily Allen - Hard Out Here
24. Macklemore & Ryan Lewis - White Walls
25. Rudimental, Emeli Sande - Free

Wyleciały na stałe:
Britney Spears - Work Bitch
Rihanna - What Now
Pitbull, Ke$ha - Timber
John Legend - All Of Me
Global Deejays - Kids

Pojedynek wygrywa:
Margaret - Wasted

Pojedynek przegrywa:
Armin van Buuren - Save My Night

Propozycje:
Jason Derulo - Trumpets
Clean Bandit ft. Jess Glynne - Rather Be
Avicii - Addicted To You
ATB - Face To Face
Dj Fresh vs Jay Fay, Ms Dynamite - Dibby Dibby Sound
James Blunt - Heart To Heart

Pojedynek:
Eminem ft. Nate Ruess - Headlights vs Vance Joy - Riptide

 1. Igor Herbut - Wkręceni Nie Ufaj Mi

 2. Ellie Goulding - Goodness Gracious

3. Imagine Dragons - Demons

7 komentarze:

  1. Niezmiernie nie podoba mi sie nr 1 niestety, co do 2 to fajny utwór ze strony Ellie, natomiast wciąż mam wątpliwości czy dac mu zadebiutowac na swojej liście, nr3 to juz klasyka :) znalazł się na mojej liście roku 2013, ale widze, że w ciąż cieszy się dużą popularnością, czemu się nie dziwie. Moje głosy poleciały właśnie do ID, a także do Lorde (mój nr2 2013), poza tym Calvin Harris, i wypadający z listy Macklemore

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na www.lechartz.blogspot.com - już niedlugo tam ciekawa tematyczna lista top40 club songs of 2000s

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer jeden jak najbardziej, szkoda ze spadaja U2. Glosy oczywiscie oddane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super moja ukochana piosenka polska zadebiutowała na pierwszym miejscu fantastycznie :D
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ notowanie PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że piosenki Imagine Dragons radzą sobie dobrze :)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania :) zagłosowałam :) fajna pierwsza trojka, ale licząc od miejsca 2 bo nie znosze lemon nie ważne czy spiewa sam czy osobno pozdro:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podjum jak najbardziej na miejscu, no na reszcie :) Ale te 4 miejsce... błagam xd

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates