niedziela, 8 lutego 2015

Wycieczka na Łotwę

Dzisiaj wybieramy się do jednego z krajów leżących nad Bałtykiem. Niedaleko od nas na Łotwę, ciekawe czy równie blisko nam muzycznie. 

Na miejscu pierwszym mamy utwór, którzy chyba prawie wszyscy znają. Jest to oczywiście Mark Ronson i Bruno Mars z nagraniem Uptown Funk! Na drugim miejscu co jest według mnie trochę zaskakujące mamy Ariana Grandę i The Weeknd i ich piosenkę Love Me Harder. Na trzecim miejscu mamy jedną z łotweskich piosenek. Jest sporo nieznanych nam utworów, ale mamy również te co kojarzymy jak np. Hozier, Sam Smith czy David Guetta. 

Mi akurat ten utwór z Łotwy przypadł do gustu. Spodobała mi się piosenka Sons And Daughters. Zespół Triana Park zdobywa w tym tygodniu czwarte miejsce w tym kraju. Dobrze, że w miarę wysoko.

Tutaj mamy dosyć spokojnie nagranie z Łotwy. Chodzi o Janis Stibelis, które znajduje się na miejscu 7 w Łotwie. Ich piosenka Kad Sapni Izbeigsies brzmi bardzo spokojnie i łagodnie. 

9 miejsce na Łotwie nie podoba mi się, aż tak bardzo, ale może wam będzie bardziej odpowiadać. Na tej pozycji Ewert z The Two Dragons i Pictures od nich. Ale w tym kraju radzi sobie całkiem nieźle. 

6 komentarze:

  1. Właśnie miałem skomentować ostatnią FGL, kiedy po odświeżeniu strony zobaczyłem nową notkę o łotewskiej liście hitów :D W takim razie zostawię po sobie komentarz w tym poście :)
    Fajnie widzieć nowe nagranie Rihanny w kolabie z Kanyem oraz McCartneyem. I Bet My Life, aż trudno uwierzyć, że to się przebiło, no ale cóż - widocznie są kraje, w których to nagranie jest popularne. No i oczywiście radość na widok Living For Love Madonny. Koniecznie muszę zobaczyć nowy teledysk, bo jeszcze nie miałem okazji looknąć. :D
    Zapraszam do siebie, gdzie czeka do skomentowania NN. Pozdrawiam :)
    http://hedgehog-chart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O Ariana Grande jest wsoko. Fajnie :D
    Katy Perry na Grammy Awards. NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jest Living for Love :)

    Nowa recenzja: "Vulnicura" Bjork @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że Rihanna i Madonna już podbijają listy przebojów poszczególnych krajów.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  5. Duet Mark - Bruno podbija juz caly swiat. Hozier calkiem wysoko = dobrze. Rihanna w dziesiatce, i Madonna tez sie pojawia, moze jednak cos jeszcze bedzie z tego nagrania, bo na razie srednio idzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny jest numer jeden!!!!
    Rihanna wyżej! oddałem tez głosy na liste
    NN polecam jesli jeszcze nie głosowałas/es
    www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates