niedziela, 15 lutego 2015

Wycieczka do Indonezji

Dzisiaj wybierzemy się na egzotyczną podróż do Azji, a dokładniej do Indonezji. Akurat zobaczymy iTunes z tamtego kraju.

No to miejsce pierwsze nie powinno być dla nikogo zaskoczeniem, bo przecież Ellie Goulding usłyszeć można przecież ostatnio wszędzie, znajduje się na każdej liście. Na drugim Ed Sheeran i Thinking Out Loud, to też nie jest zaskoczeniem. Na trzecim Sam Smith ze Stay With Me, to miejsce trochę szokuje, bo utwór ma już bardzo duży staż na listach i tu nadal na trzecim. Niżej sporo znanych utworów, jak Blank Space, Uptown Funk! czy FourFiveSeconds. Co do dwóch Ellie to nie jest pomyłka, tak jest na iTunesie

W Indonezji na miejscu 8 można przyuważyć Dianę Krall i Michael Buble w nagraniu Alone Again (Naturally). Trochę mnie zdziwiła obecność tej piosenki na liście, ale po wysłuchaniu mogę stwierdzić, że jest dobra i mi się podoba. Takich utworów nie można zbytnio znaleźć na listach przebojów. 

Mamy kolejny utwór z filmu "50 Twarzy Greya". W Indonezji bardzo podoba się piosenka od Skylar Grey - I Know You. Posłuchałem i brzmi całkiem dobrze, faktycznie muzyka jest najlepsza w tym filmie. Akurat wszystkie soundtracki do tego filmu, których słuchałem podobają mi się. Tutaj na miejscu 11.

4 komentarze:

  1. Szczerze powiedziawszy to LMLYD szybko się nudzi, ale jak widać podbija listy przebojów. No tak... w koncu pochodzi ze ścieżki dzwiękowej jednego z najgłośniejszych filmów ostatnich lat. Fajnie, że Ed jest wysoko.

    Jest już nowe wydanie POUR THE MUSIC. Serdecznie zapraszam.
    http://pour-the-music.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Love Me Like You Do, spodobało mi się też I Know You. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejsce pierwsze jak najbardziej zasłużone. Ellie jest cudowna w tym utworze.


    Powrót bloga! Serdecznie zapraszam na nową notkę na bloga http://muzyczne-opinie.blogspot.com/ w niej recenzja nowego singla Avril Lavigne!

    Pozdrawiam, MO.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skylar Grey zdecydowanie się udała ta kompozycja :) jak dla mnie lepsze niż Ellie :)
    najlepszy utwór z 50 Twarzy Grey'a jak dla mnie to właśnie "I Know You" :)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates