niedziela, 1 lutego 2015

Wycieczka do Holandii

Dzisiaj wybieramy się do stosunkowo niewielkiego kraju europejskiego, bo Holandii. Zobaczcie czego tam słucha się najchętniej.

Na pierwszym miejscu utwór, który zyskuje ciągle na popularności. Pewnie niedługo będzie można go usłyszeć we wszystkich rozgłośniach radiowych. Cheerleader w remixie. Na drugim miejscu mamy Eda Sheerana w nagraniu Thinking Out Loud. Na trzecim miejscu mamy Galantis z utworem Runaway (U&I) Elektroniczny utwór, możliwe że niedługo bardziej popularny będzie. Niżej mamy bardziej znane piosenki np. Dangerous, Outside lub Geronimo. 

Na miejscu 8 w Holandii mamy Mr. Probza, którego znamy z utworu Waves. Tam pojawia się jednak z piosenką Nothing Really Matters. Mi się akurat bardziej to podoba niżeli poprzednik w remixie Robina Schulza

Jakoś utwór z miejsca 11 w Holandii zbytnio nie podbił mojego serca. Nie spodobało mi się za bardzo to nagranie, nie odpowiada mi stylistyka zespołu Kensington. Ale może wam spodoba się War

Holandia jest jednym z miejsc, z którego wywodzi się dużo DJ-ów. Dlatego nie dziwi obecność takich utworów jak Sweets (Soda Pop). Typowy elektroniczny utwór. Fox Stevenson akurat w tym tygodniu na 13 w Holandii, ciekawe czy Holendrzy dadzą szansę i utwór dobije miejsc wyżej. 

7 komentarze:

  1. Zabawne, bo u siebie też wspominam o holenderskim dj-u. Jeśli masz ochotę, zerknij do mnie. Całkiem nowy blog.
    www.bittfmxx.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Numer jeden nie podoba mi się :D
    Występ Katy Perry na Super Bowl XLIX. NN na http://katyperrypolska.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. To "War" to taki typowy indie rock, chociaż nad tym rock to bym się zastanowił, bo gitar czy perkusji tak jak na lekarstwo. Średnie, mocno średnie.

    Zapraszam na nową notkę na blogu http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kensington dość nietypowy pomysł na teledysk, a z drugiej strony można by powiedzieć już to widziałem/am. Rytmicznie OK. A tak wogóle to Holandia mi się kojarzy z chodakami, o których wiedziałam tylko, że nie będzie, bo znałam Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W zestawieni znajdziemy dobre kawałki typu Ed, Ariane Grand czy Elli z Calvinen. Ogólnie w Holandii rządzą fajne utwory.
    Zapraszam do mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  6. Dangerous <3
    Nie znałem Holandii z tej strony :O ale dzięki za info! :)
    Dużo nieznanych dla mnie piosenek, ale to dobrze bo lubię nowości :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania też nie znam wszystkich piosenek :(

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates