wtorek, 10 lutego 2015

Czego ostatnio słucham?

Coś dawno nie dodawałem nic z tej serii, ale wynikało to jakoś z braku pojawiania się jakoś utworów, które by mnie zachwyciły. Ostatnio nie mogę jakoś znaleźć nagrań dla mnie, ale jednak kilka mam takich dość dobrych, ba świetnych.

Ellie Goulding - Love Me Like You Do
Od premiery piosenki minął jakiś miesiąc, ale ja nadal kocham to nagranie tak samo jak za pierwszym odsłuchem. Piosenek od Ellie, przynajmniej jest tak w moim przypadku nie da się nie pokochać. Love Me Like You Do może nie ukazuje pełnych możliwości Ellie, ale słychać ten charakterystyczny wokal i styl śpiewanie. Teraz przede wszystkim na premierę albumu od niej, mam nadzieję, że jego stylistykę będzie w stylu Halcyon, bo to było coś niesamowitego. Teraz jednak zasłuchuje się w Love Me Like You Do

Imagine Dragons - Gold
Powiem tak, jeśli cały album Imagine Dragons będzie takie jak Gold to się nie zastanawiam i kupuję płytę. Bardzo energetyczny utwór i mam nadzieję, że z podobną energią zbudowana będzie reszta płyty od Imagine Dragons - "Smoke + Mirrors". Chyba żaden utwór od nich nie podobał mi się aż tak bardzo. Uwielbiam tą energię, ten wokal i wszystkich członków zespołu, grających na różnych instrumentach. Teledysk należy do udanych. 

Avicii - The Nights
Ja i Avicii, którego utwór słucham bardzo często? Od czasów wydawania nowych piosenek nie podoba mi się kompletnie jego twórczość, ale jakimś cudem The Nights jest wyjątkiem. Strasznie mi się wkręciło od pierwszego usłyszenia, brzmi według mnie trochę jak jakaś mundialowa piosenka i nie przypomina poprzednich twórczości. Dobry krok wprzód, świat również docenia te starania. Oby tak dalej.

Paris Blohm, Charles - Demons
Gdybym nie udostępnił jakiegoś elektronicznego utworu to nie byłby sobą. Cieszę się, że potrafię wybrać takie perełki jak Demons spośród grona EDM. Ostatnio powstaje strasznie dużo typowego electro house i jest mało miejsca na tego typu utwory, a na zwykły progressive house jeszcze mniej. Szkoda, bo coraz mniej utworów elektronicznych przypada mi do gustu. :/ Jak tylko spojrzy się chociażby na Beatport to pełno utworów z gatunku electro house. Na szczęście można jeszcze posłuchać Parisa Blohma, tym razem na wokalu Charles.

Blonde, Melissa Steel - I Loved You
Jak usłyszałem po raz pierwszy I Loved You to pomyślałem sobie typowy średniak, nie zwrócę na niego większej uwagi, ale jednak w którymś momencie posłuchał piosenki i strasznie mnie wciągnęła. Blonde i Melissa Steel przypadli mi do gustu, stylistyka piosenki mi się spodobała. Może nie jest jakaś szczególnie wyszukana, ale mi się podoba. Jestem ciekaw czy piosenka mi się nie znudzi, bo często się tak zdarza z tego typu utworami. 

Lost Frequencies - Are You With Me
Piosenkę znam już od pewnego czasu, ale dopiero niedawno zwróciłem na niego większą uwagę. Piosenka bardzo krótka, ma zaledwie ponad dwie minuty, ale to tworzy ją bardziej charakterystyczną. Oczywiście jest to utwór elektroniczny, ale nie jest ona drażniąca dla uszu. Mamy tutaj spokojniejszą jej odmianę. Lost Frequencies zaintrygował mnie i teraz dosyć często słucham Are You With Me. Mam nadzieję, że wam również się spodoba.


3 komentarze:

  1. "Gold" <3 Od grudnia nie mogę przestać słuchać. Kapitalny numer.

    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla mnie kapitalnym numerem jest Love Me Like You D i do tego Ellie nagrała niesamowity teledysk do piosenki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam. ;)
      songnevergrewold.blogspot.com

      Usuń

 
 
Blogger Templates