wtorek, 24 lutego 2015

Czego ostatnio słucham?

Ostatnio dwa tygodnie temu wrzuciłem taką notkę i wrzucam także w tym tygodniu. A co tam, też wrzucę wam 6 nowych nagrań, może komuś coś się spodoba. 

Vance Joy - Georgia
Usłyszałem ten utwór w niedzielę i nadal jestem w nim zakochany, nawet nie spodziewałem się tego, że utwór od Vance Joy'a tak bardzo przypadnie mi do gustu. Tym bardziej uwielbiam nagranie po obejrzeniu tego teledysku. Głos wokalisty, warstwa tekstowa i kompozycja muzyczna świetnie się w Georgii komponują. Po prostu mogę tylko i wyłącznie polecić wam ten utwór, abyście go posłuchali. Zdecydowanie bardziej podoba mi się od poprzednich utworów Vance Joy'a.

Oliver Heldens - Space
Co prawda utwór nie został jeszcze oficjalnie wydany to i tak udało mi się na szczęście z nim zapoznać. Uważam, że po raz kolejny Oliver Heldens wykonał kawał dobrej roboty, z utworu na utwór idzie mu co raz lepiej. Podoba mi się future house tworzony przez niego. Podoba mi się Space i czekam na oficjalne wydanie utworu. Polecam wszystkim, którzy lubią takie klimaty. 

Wiz Khalifa & Iggy Azalea - Go Hard or Go Home
Ostatnim razem do Szybkim i Wściekłych również nagrywał soundtrack Wiz Khalifa, tylko że z 2 Chainz i przyznam podobało mi się We Own It. Do 7 części tego filmu również nagrał soundtrack Wiz Khalifa, tylko tym razem z raperką Iggy Azaleą. Go Hard or Go Home brzmi dobrze, pozytywnie mnie zaskoczyło. Mam tylko nadzieję, że film będzie tak dobry jak piosenka. Lubię właśnie serię Szybkich i Wściekłych, mam nadzieję, że się nie zawiodę. 

Eric Prydz, CHVRCHES - Tether
Dzisiaj zaatakuję ten post sporą dawką EDM, który no jak wiadomo jest można rzecz ulubionym gatunkiem muzycznym. Tutaj wyżej mamy utwór, który jest aktualnie lider na Beatporcie i się temu nie dziwię, świetny utwór. Eric Prydz współpracując z zespołem CHVRCHES stworzył naprawdę dobrą piosenkę Tether. Teledysk może nie obrazuje niczego odkrywczego, ale przyjemnie się go ogląda. Tak samo jak przyjemnie słucha się utworu.

Ed Sheeran, Rudimental - Bloodstream
Uznałem, że muszę odnotować ten utwór, bo jest to pewien rodzaju fenomen, że piosenka z udziałem Eda Sheerana mi się podoba. Na pewno częściowo jest to zasługa Rudimental, którzy zrobili ten utwór trochę elektronicznym. W sumie jestem ciekaw czy Bloodstream osiągnie w tej wersji sukces na świecie, ja poznałem ten utwór, gdzieś przy początkach pojawienia się tej piosenki w sieci. No cóż podoba mi się ta piosenka, nawet nie wiem jak to możliwe, bo przecież Eda Sheerana nie lubię. :D 

Charli XCX, Rita Ora - Doing It
Jak pojawi się jakiś nowy utwór od Charli XCX to niemalże pewne jest także to że zawita w serii Czego ostatnio słucham? Było tak z Boom Clap, Break The Rules to i przyszła pora na Doing It. Oczywiście nie będę się powtarzać, że piosenka jest świetna, przypadła mi do gustu czy coś w tym stylu. Cieszę się z tego, że Charli XCX potrafi mnie zaciekawić swoją muzyką i osobą, lubię jej słuchać i coraz częściej jej utwory grają mi na komputerze. Co do tego utworu to warto było zaprosić na featuring Ritę Orę. 

7 komentarze:

  1. Kojarzę tylko dwa utwory Eda i Charli XCX.
    Na http://jenniferlopez-poland.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tych wszystkich słuchałam tylko Doing It. Dobrze, że Charli XCX zaprosiła Ritę, bo ta wersja jest zdecydowanie lepsza od oryginału.

    Nowy post na www.Rebelle-K.blog.pl Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Siema. Mam nadzieję, że jeszcze nas (lechartz) pamiętasz. Rozpoczynamy ekspansję Youtube'a i chcielibyśmy Cię zaprosić do subskrypcji naszego kanału na YT oraz do zagłosowanie w LeVoteChartz -> https://www.youtube.com/watch?v=kt5CCaPfs_Q

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam ze wersja z Ritą jest zdecydowanie lepsza. Jestem fanką sagi filmu FF i w każdej części soundtrack był na wysokim poziomie i ten też się zapowiada.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nn

    OdpowiedzUsuń
  5. Charli XCX booooooooooooooooska! Dała niezły pokaz jako support Katy Perry :3

    Nowa recenzja na muzyczne-opinie.blogspot.com Serdecznie zapraszam! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Na http://jenniferlopez-poland.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  7. Doing It fajny utwór Charli XCX : D
    NN na katyperrypolska.onet.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates