niedziela, 9 listopada 2014

Wycieczka na Cypr

Już raz wybieraliśmy się na tą malutką wysepkę na Morzu Śródziemnym. Dzisiaj dokonamy tego samego. 

Na Cyprze mniej więcej tak jak wszędzie. Trochę swoich utworów i trochę takich znanych szerszemu gronu. Na pierwszym mamy Blame, na drugim Meghan Trainor z All About That Bass, a na trzecim Pitbull i Fireball. Niżej mamy też znane nam utwory jak chociażby Animals, Dangerous czy Faded. Co ciekawe na 14 miejscu kryje się Bad

Myślę, że wiadomo jakiej muzyki można spodziewać się po J.Balvinie i Farruko. Nie będzie to nic ambitne tylko coś tanecznego w specyficznych klimatach. Tak samo jest i tym razem. Ale takie utwory często można zobaczyć na listach w Grecji, Cyprze czy Rumunii. 

Tutaj po tytule widziałem, że na pewno mogę się spodziewać czegoś ambitniejszego i się nie myliłem. Kadebostany to zespół pochodzące ze Szwajcarii. Nagrali właśnie taki utwór Castle In The Snow, który brzmi bardzo ciekawie. Szczególnie podoba mi się część instrumentalna w końcówce. No i teledysk też jest bardzo nastrojowy. 

Shut Up And Dance to naprawdę pozytywny utwór. Zdziwiło mnie pochodzenie zespołu, bo Walk The Moon jest z Ameryki. Trochę tak dziwnie, właściwie nieznany zespół, a na takim Cyprze popularny. Jeśli chodzi o sam utwór to brzmi sympatycznie. 

5 komentarze:

  1. Ani trochę ta lista mnie nie zaskoczyła. Nie trzeba jechać aż na Cypr, żeby ujrzeć podobne hity.

    Nowy wpis @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem powyżej jeżeli chodzi o hity na Cyprze.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ o EMA 2014

    OdpowiedzUsuń
  3. Notowanie tak jak praktycznie wszędzie. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania świetne zestawienie podoba mi się numer 2 i 3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez zaskoczenia

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates