wtorek, 25 listopada 2014

Głosowanie na hit jesieni 2014/Czego ostatnio słucham?

Dzisiaj postanowiłem, że ogłoszę plebiscyt na tegorocznych hit jesieni. Sporo utworów pojawiło się w notowaniach i dlatego też sporo uwzględniłem w głosowaniu. :) Koniec głosowania nastąpi 19 grudnia, a 20 już powinny znaleźć się wyniki na blogu. I proszę o nie nabijanie mnóstwa głosów, bo to jest dość niesprawiedliwe. 


Głosować można klikając na obrazek lub klikając na ten sam obrazek na pasku po prawej stronie.


Drugą częścią tego posta będzie kilka piosenek, które zaprezentuje z serii Czego ostatnio słucham? Będzie ich trochę mniej niż zawsze, ze względu na to właśnie, że zająłem się tworzeniem tej ankiety, a także ostatnio jakoś nic bardzo nie zawładnęło moim sercem. 

Donatan, Cleo - Sztorm
Nie pamiętam czy kiedykolwiek prezentowałem piosenkę z Polski w tej serii, a jak nie to Donatan z Cleo są pierwszymi, którzy tego dokonali. Czyli jednak musiało mi się spodobać bardzo,aby wstawić tutaj ten utwór. Chyba Sztorm mogę określić jako piosenkę lepszą nawet od poprzednich. Co ciekawe stylistyka utworu jest inna. Nie ma już nigdzie słowianek, a Cleo jest bardziej wyciszona w stosunku do poprzednich singli. Może to uczyniło ten utwór aż tak dobry?

The Pretty Reckless - House On A Hill 
A teraz coś nietypowego wrzucę, no ponownie coś czego do końca niezbyt często słucham. Chodzi rzecz jasna o zespół The Pretty Reckless, którzy tworzy głównie muzykę rockową, a nawet cięższe jej odmiany. Ten utwór nie należy do mocnego rocku, jest to przepiękna ballada, którą polecam przesłuchać każdemu i do tego obejrzeć teledysk. House On A Hill jest niesamowite, polecam nie tylko fanom rocka i tego zespołu. 

John Martin - Love Louder (Style Of Eye Remix)
Teraz pozwólcie, że wrócę do moich korzeni muzycznych, czyli do tego co zwykle słucham. Chodzi rzecz jasna o elektronikę. Kolejny raz John Martin popisał się po raz kolejny raz świetnie, do jego wokalu nie mam żadnych zastrzeżeń. Tak samo jak w poprzednich utworach wyszło właśnie w  Love Louder. Ja udostępniłem akurat remix Style Of Eye, bo bardziej mi  się podoba niż sama wersja bez remixu

Stromae ft. Lorde, Pusha T, Q-Tip, HAIM - Meltdown
Tym razem prezentuje utwór, który jest na płycie z soundtrackami do Igrzysk Śmierci - Kosogłosa. Wiedziałem od samej początku, że Meltdown mnie zainteresuje ze względu na obecność Stromae, Lorde i zespołu HAIM. No i rzecz jasna się nie pomyliłem. Piosenka przyciągnęła moją uwagę, podoba mi się jej klimat. Może przerażać liczba osób na featuringu i to jest moim zdaniem wada piosenki, za dużo tych wykonawców, ale piosenka jak najbardziej super. 

8 komentarze:

  1. Glosy oczywiscie juz oddalem, ale na razie ich nie zdradze, trzymam kciuki za nich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem pozytywnie zaskoczona teledyskiem Cleo i Donatana do singla Sztorm. Jest ładny w swojej prostocie i świetnie się go ogląda ;)

    www.donnazoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowane. ;) Co do piosenek to Sztorm zdecydowanie różni się od poprzednich singli teho duetu. Spodobało mi się Meltdown.
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie podobnie Sztorm należy obecnie do ulubionych.
    Z przyjemnością oddałam głosy na hit jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowa produkcja od Donatana i Cleo, mianowicie singiel Sztorm to niesamowity odbieg od tego, co ci twórcy serwowali nam do tej pory. Utwór spokojny, stonowany, przyjemny dla ucha. Gratuluję gustu, bo mnie również ta kompozycja chwyciła za serce (o czym świadczy bardzo wysoki debiut "Sztormu" w HC - 28 pozycja na 100 piosenek). W tej notce moją uwagę przykuł również utwór Meltdown od Stromae i reszty grupy. Lorde, Pusha T, Q-Tip, dziewczyny z grupy Haim - artyści, których znam i słucham od miesięcy :) I bardzo ich lubię, co sprawia, że z chęcią posłucham.
    Co do głosowania na hit jesieni - oddałem już swoje głosy wczoraj :))
    Pozdrawiam, i jak zwykle zapraszam do siebie. Dziękuję za miły i rozbudowany komentarz. Bardzo to lubię. Wiesz zresztą. :)
    http://hedgehog-chart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Meltdown oraz House on the Hill <3

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania zagosowalam na hit jesieni na donatan/cleo/enej- brać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ kolejne notowanie

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates