niedziela, 16 listopada 2014

Wycieczka do Chile

Dzisiaj wybierzemy się do państwa w Ameryce Południowej, a dokładniej do Chile.

Pierwsze co można zauważyć to przewaga utworów One Direction na liście. Powód takiej popularności jest bardzo prosty. One Direction wydali płytę i każdy sobie ściąga ich najnowsze utwory dlatego, aż tyle ich utworów na liście. Na miejscu pierwszym mamy właśnie One Direction, Na drugim Calvina Harrisa z Johnem Newmanem i ich Blame. A na miejscu trzecim mamy coś nieznanego. Poza tym mamy chociażby podstarzałem Summer czy Dangerous.

Miejsce 3 w Chile. Trochę słychać tej melodii, że kojarzy się właśnie z takimi rytmami trochę tak jakby latynowskimi, czyli i pasuje nawet do Chile. Coś mi się zdaje, że w tamtych rejonach często można spotkać utwory muzyczne jak ten. :)

No to jak mamy opisywać coś nieznanego to trzeba się chyba wziąć za piosenki z płyty One Direction, co nie? Piosenka od One Direction jak to od nich. Klimat jak to oni, wpada jednym uchem, a drugim wypada. Ale popularność na iTunesach jest. Girls Almighty na 6 w Chile.

No to właściwie tutaj nie mam nic do dodania, bo mogę napisać to samo co przy poprzednim linku do piosenki One Direction. 18 trochę gorzej w Chile, bo na miejscu 8, ale nadal patrząc na ich dominację jest bardzo dobrze. 

9 komentarze:

  1. To mnie ten kraj zaskoczył ze królują u nich piosenki zespołu 1D którego nie rozumiem jego fenomenu.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ Teledyski Tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę dużo utworów One Direction. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Calvin Harris & John Newman rządzą xd jestem zaskoczona, że aż tyle jest utworów na liście 1D

    www.POUR-THE-MUSIC.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. oddalem glosy na top25 no prosze 1D rzadza i to w Chile!
    u mnie Nowe Notowanie polecam
    hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż, jak widać One Direction znokautował całą resztę i to porządnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ piosenka na zbieranie funduszy na walkę z ebolą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ilość 1D zadziwia.

    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rio Roma, Mi Persona Favorita - faktycznie łatwe, latynoskie rytmy. Nie mam pojęcia, o czym śpiewają.
    Piosenki O1 też są łatwe i wesołe, a latynosi prezentują właśnie takie podejście do życia, więc może stąd ta popularność? :)

    www.donnazoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowa notka na www.rebelle-k.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates