środa, 12 listopada 2014

Teledysk do Outside

Dzisiaj z rana doczekaliśmy się nareszcie teledysk do nagrania Outside Calvina Harrisa i na wokalu Ellie Goulding. Jest to kolejny kawałek promujący najnowszą płytę Calvina Harrisa - Motion. Myślę, że najjaśniejszy punkt tej płyty. :) Mogę wam też teraz obiecać, że Outside wykona duży awans w najnowszym notowaniu Forumowej Global Listy. 
W teledysku widzimy najczęściej Ellie i Calvina, a także kłótnie kochanków. Naprawdę ładnie wszystko prezentuje się w teledysku no prócz efektów komputerowych, które są niestety widoczne, aż za bardzo, ale mimo to teledysk odbieram pozytywnie tak jak sam utwór. 

Jak myślicie Outside powtórzy sukces I Need Your Love? :) 



5 komentarze:

  1. Wchodź do ciebie a ty masz tak samą notatkę co ja na którą miałam cię zaprosić. Muszę przyznać ze dzięki temu klipu spodoba mi się ta piosenka ale według mnie ta lewitacja jest w teledysku nie potrzebuna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś Calvin Harris mało mnie interesuje...

    Nowe wydanie POUR THE MUSIC jest już dostępne! W tym miesiącu jest ono wyjątkowe ponieważ PTM kończy już rok! Zapraszamy do czytania a także do głosowania na okładkę roku.
    Pozdrawiamy.
    http://pour-the-music.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałem teledysk i trochę jestem zawiedziony... Liczyłem, że gra aktorska Harrisa i Goulding pójdzie troszkę bardziej w kierunku historii miłosnej, jak w przypadku "I Need Your Love", ale cóż... przecież nie zawsze musi być kolorowo i słodko :) Co do spraw technicznych teledysku - efekty komputerowe gołym okiem widoczne - mam na myśli lewitacje motoru czy talerza, dosłownie, aż rozśmieszają do łez. I Ellie która dotyka rękoma tego motoru, po czym spuszcza głowę... :D :D :D Czy Outside zyska większą popularność niż I Need Your Love? Samym brzmieniem ma szansę, natomiast teledyskiem... No nie wiem, czas pokaże :P Piosenka bardzo mi się spodobała, a przecież nie tak dawno na nią narzekałem... :P
    Zapraszam do siebie, najnowsze notowanie HC #202 już to prześledzenia: http://hedgehog-chart.blogspot.com
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenkę uwielbiam, ale teledysk mi się nie podoba. :/
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates