piątek, 7 listopada 2014

Forumowa Global Lista - notowanie 62

Jak myślicie nadal będzie wiało nudą na samym szczycie listy, bo tak ostatnio strasznie nudno w tamtym miejscu listy? 
Statystyki: 17 A!, 12 S!, 8 BZ, 2 N, 1 P

Może tym razem zacznę o tym, że w tym notowaniu nietypowa sytuacja, bo mamy całkiem sporo awansów, które przewyższają liczbę spadków, co nie zdarza się dość często. Mamy także powrót, których dawno nie widzieliśmy. Na podium nic ciekawego. Od kilku notowań mamy ciągle tą samą sytuację. Na pierwszym Meghan Trainor, na drugim Taylor Swift, a na trzecim szkocki DJ i John Newman. Za to w dalszej części tabeli zdecydowanie ciekawiej. :) 

Wyleciały:
->25. Taylor Swift - Welcome To The New York
->27. Taylor Swift - Out Of The Woods 
->38. Enrique Iglesias, Descember Bueno, Gente De Zona - Bailando

Nie wróżyłem przyszłości na tej liście zespołowi The Script, ale jednak się pomyliłem co do nich. Jednak zostali na liście i radzą sobie całkiem przyzwoicie. Weszli już do pierwszej dwudziestki, więc jest naprawdę dobrze jak na taki zespół. Co prawda moim zdaniem piosenka jest taka, że jednym uchem wlatuje, a drugim wylatuje to jednak na świecie tak się nie stało, bo jakoś nie spada z tych list mocno. 11 w Irlandii, 12 w Australii i Niemczech, 15 w Austrii, 18 w Szwecji, 20 w Norwegii i UK.

No i dziewczyny z G.R.L. nadal dość ładnie się na liście trzymają. Szkoda nie ma z nami już wszystkich z zespołu, bo jednej z dziewczyn już nie ma z nami na świecie. :( Ale jeśli chodzi o listy przebojów to dziewczyny naprawdę dobrze dają sobie radę, lubią je słuchać głownie na Wyspach Brytyjskich i w Oceanii, co jest oczywiście widoczne po miejscach na listach przebojów. 5 w Irlandii, 10 w Nowej Zelandii, 22 w Szwecji, 25 w UK i 31 w Australii. 

Strasznie się ucieszyłem jak zobaczyłem na liście właśnie ten debiut. Co prawda Calvin z Ellie nie debiutują wysoko, ale nawet taki mały debiucik cieszy. Fajnie byłoby jakby przetrwali dłużej i zostali jeszcze trochę tutaj na liście, może nie bić rekordów, ale przynajmniej być. :) Znowu Calvin i Ellie się idealnie dopasowali. Jak się połączą razem to wychodzi coś świetnego. Tak było i tam razem. Oby jeszcze takich duetów było w ich karierze kilka. :) 11 w Nowej Zelandii, 14 w Australii, 34 w Danii, 40 w Szwecji.

Fade Out Lines ma już ponad rok i dopiero teraz weszło na listę. Utwór skomponowany jest właśnie w takich rytmach, które czasem można usłyszeć przysłuchując się utworom, które są aktualnie popularne w krajach niemieckojęzycznych, bo właśnie tam The Avener ma największą popularność. Mogę powiedzieć, że nagranie jest całkiem przyjemne. Chociaż przez niektórych może być uważane za nudne. 2 w Niemczech, 5 we Francji i Danii, 9 w Szwajcarii, 10 w Austrii

Muszę przyznać, że trochę zdziwił mnie ten powrót, bo już myślałem, że Milky Chance wyleciał na zawsze. A tu proszę udało się powrócić na to ostatnie 40 miejsce. Kariera Stolen Dance dawno się już skończyła i teraz tak ciągle spada i spada, ale jednak gdzieś Milky Chance urwał ten awans, co dało możliwość powrotu. Co ciekawe Amerykanie dopiero odkryli ten utwór i awansuje ciągle na Billboardzie. 11 w Hiszpanii, 19 w Portugalii, 20 w Kanadzie, 21 w Szwecji, 23 w Irlandii, 36 w Danii i 51 na Billboardzie. 

6 komentarze:

  1. Niestety nie lubię piosenki Meghan...
    Uważam, że pierwsze miejsce powinno należeć do Taylor Swift :)
    Pozostałe miejsca są OK :D

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak w notowaniu wieje nudą i to wielką. Mam nadzieje ze to szybko się zmieni.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nowe notowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bang Bang nadal tak wysoko? Jestem zaskoczona.
    Outside jest świetne. Też bardzo bym chciała więcej takich duetów. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Meghan... wszędzie teraz jest ta Meghan... ;/

    www.POUR-THE-MUSIC.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. no prosze Megan znów na szczycie, głosy oddane na Top25
    u mnie N-N www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muzyka Meghan mnie jakoś nie interesuje. Co do The Script to niestety dla mnie mają jedną wadę- ich piosenki strasznie mi się nudzą. Najpierw jest taki szok, że fajna piosenka i wgl, ale potem jak wracasz do tego po jakimś czasie to myślisz, ale nuda. Ale to tylko moje zdanie. Zresztą to samo mam z Calvinem, ale o gustach się nie dyskutuje niby xd
    Co do twojego komentarza to cieszę się, że utwór ci się spodoba i racja: dobrze, że teledysk ma jakiś sens (kurna, ile ja musiałam na to czekać?!). Jakbym to nieco poetycko ujęła: muzyka Alesso jest jak światełko w tym dnie, pełnym ,,hitów'', które po jakimś czasie całkowicie niemal znikają z naszego życia, ot co.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates