niedziela, 2 listopada 2014

Wycieczka do Irlandii

No akurat dzisiaj na podróż wybrałem listę bardzo podobną do tej z UK, czyli listę z Irlandii.

Ciekawa sytuacja tutaj na liście, bo właściwie nie ma tutaj niczego co mogłoby być dla was nieznane! Dlatego dzisiaj wrzucę tylko jedno video, które raczej znacie, ale osoba mniej zaznajomiona z muzyką nie musi znać go koniecznie. Na miejscu pierwszym mamy Eda Sheerana, który radzi sobie coraz lepiej, Na drugim miejscu mamy Meghan Trainor, która jest wszędzie, a na trzecim Taylor Swift, która również jest wszędzie. Niżej mamy pełno znanych utworów np. Ugly Heart, One Direction i Blame. 

Prawdopodobnie znacie, ale chciałem podkreślić pewien fakt. Kiedy robiłem poprzednio wycieczkę do Irlandii, a to było ponad rok temu to Hozier był akurat na 4 miejscu, teraz jest z nami na miejscu 10! Minął ponad rok, a utwór nadal w top 10, to jest niebywałe! I teraz akurat Take Me To Church zaczyna się robić bardzo popularne, niebywałe. :)

6 komentarze:

  1. no prosze Ed rzadzi, glosy na top 25 oddane
    u mnie Nowe Notowanie www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 6 piękna, choć mogła by być i wyżej. Nagłówek Irlandia mnie przejął, myślałam o ... będzie coś super... znalazłam jedną piosenkę. Taką akurat na posłuchanie. Czego brakowało mi? Czegoś na prawdę a la Irlandia. James Newton Howard choćby ma na koncie ścieżkę do Konia wodnego, a w niej tyle tych melodii. Czy coś dla wielbicieli filmu na temat książki PS Kocham Cię, Powella, tam też się coś na pewno znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania :) świetna pierwsza trójka zwłaszcza piosenka nr 3:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście w Irlandii większość piosenek króluje brytyjskich czemu się nie dziwie :)
    u mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ Teledyski Tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wciąż Hoziera widzieć ;)

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Thinking Out Loud. ;) Tak Me To Church też jest świetne.
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates