sobota, 4 października 2014

Forumowa Global Lista - notowanie 57

Przepraszam za opóźnienie, ale wczoraj naprawdę nie mogłem dodać posta na bloga, nie miałem w ogóle czasu, ale zobaczmy to zaległe notowanie. :)
Statystyki: 16 A, 17 S, 5 bz, 2 N.

Na pierwszym miejscu pozostaje Meghan Trainor z nagraniem All About That Bass. Wieszczę długi pobyt tego nagrania na miejscu pierwszym, bo przewaga nad drugą Taylor Swift to jest ponad 50 punktów. Shake It Off również zostaje na tym samym miejscu co tydzień temu. Na miejsce trzecie awansował John Newman i Calvin Harris. Dość szybko wbili się na podium, ale na miejsce pierwsze raczej szans nie mają. Mamy jeszcze dwie nowości

Wyleciały:
->36. OneRepublic - Love Runs Out
->40. Jennifer Lopez, Iggy Azalea - Booty

Trio dziewczyn zadebiutowało na miejscu pierwszym w UK, ale nawet to nie wystarczyło na to, aby dobić się do podium. Jessie J, o której nie słychać w tym roku tak dużo, Ariana Grande chyba rządziła w tym roku przynajmniej jeśli chodzi o wakacje. Ciągle słychać w tym roku jej piosenki. No i Nicki Minaj, o której jak tylko się pojawi to zawsze jest głośno. 1 w UK, 4 w Kanadzie, 5 w Irlandii, Nowej Zelandii i na Billboardzie, 7 w Australii, 12 na Cyprze, 16 w Danii, 20 w Szwecji, 28 w Austrii i 36 w Hiszpanii

No kiedyś naprawdę nie pomyślałbym, że Milky Chance będzie ze swoim utworem gościć w Forumowej Global Liście ponad 20 tygodni! I Stolen Dance jeszcze awansuje na miejsce 23. Co ciekawe idzie mu coraz lepiej na Billboardzie, dlatego wylot nie nastąpi zbyt szybko. Nieźle jest to szokujące. 7 w Szwecji, 9 w Finlandii,12 w Irlandii, 13 w Hiszpanii, 18 w Kanadzie, 28 w Francji, 34 w Australii, 35 w Danii, 56 na Billboardzie i 65 w UK. 

No to mamy dziewczyny, o których w tym roku najgłośniej w showbiznesie. Z pewnością Ariana Grande i Iggy Azalea to jedne z najgorętszych nazwisk tego roku. Ariana miała i nadal ma w tym roku kilka hitów. Iggy tak samo. Problem coraz słabiej na listach i dlatego spadają dziewczyny na liście. 23 w Kanadzie, 28 na Billboardzie, 32 w Austrii, 33 w Irlandii, 37 w UK, 39 w Nowej Zelandii i Hiszpanii, 44 na Australii. 

Jeśli chodzi o Eda Sheerana to jego piosenki w tym roku też bardzo często były wysoko na listach przebojów. Teraz na listach coraz wyżej, zapowiada się na awans w przyszłym tygodniu tylko ciekawe jak duży. Na razie na nowej ARII ma ogromny awans, który nie był liczony na to notowanie. Dopiero na przyszłe notowanie będą liczone te punkty. 4 w Nowej Zelandii, 12 w Australii, 18 w UK i 23 w Szwecji.

Jestem ciekawy jak poradzą sobie Cool Kids na liście. Dzisiaj akurat debiutują na miejscu 39. Coraz lepiej radzą sobie w Oceanii i w Ameryce. W Europie jeszcze o nich za bardzo nie słychać, ale mnóstwo nagrań tak miało, że najpierw tam, a jak weszły do Europy to popularność strasznie wzrosła. 13 w Australii, 20 na Billboardzie i 34 w Szwecji.

6 komentarze:

  1. Zaskoczyło mnie taki wysoki awans Blame. Na początku była negatywnie nastawiona do tej piosenki ale zmieniłam zdanie.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ teledyski tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Blame z czasem zyskuje o słuchacza, przynajmniej tak było u mnie. ;)
    Uwiebiam kawałek Eda - Thinking out loud, to zdecydowanie najlepszy kawałek na jego płycie. ;) Też jestem w szoku, co do Stolen Dance.
    songnevergrewold.blogspot.com NN

    OdpowiedzUsuń
  3. The Script awansuja, to mnie cieszy. Z nowosci bardzo lubie nowego Eda. Numer jeden, to dla mnie ciagle niezrozumiala rzecz. Nic szczegolnego nie widze w tym nagraniu. Ale to tylko moje prywatne zdanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uwielbiam All About That Bass, mimo że sama jestem szczupła :)

    www.donnazoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie widzieć Georga Ezrę, ostatnio lubię słuchać jego nowej płyty.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę Taylor dość wysoko - fajnie, gdzieś tam przewinął się Maroon. Co do reszty, jakoś nie mam komentarza:)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates