niedziela, 26 października 2014

Wycieczka do Czech

Dzisiaj wybierzemy się do naszych południowych sąsiadów no i zobaczymy czy lista jest chociaż trochę podoba do polskiej. :)

No na pierwszym miejscu w Czechach mamy Marlona Roudette'a. Nie wiem czy znacie ten utwór aczkolwiek trochę popularności w Europie ma. :) Na drugim Blame, a na trzecim Meghan Trainor, która jest absolutnie wszędzie. Niżej mamy między innymi nowego Calvin Harrisa, Taylor Swift i Becky G. 

Jakoś niekoniecznie podchodzi mi to nagranie. Chinaski to czeski zespół, a Vino to rzecz jasna ich utwór. No w Czechach wysoko, bo na 4!

Niestety nie mogłem dodać filmiku z YouTube. :( Moim zdaniem stylistyka tego utworu jest dosyć zbliżona do Chinaski. Dlatego te utwory są dla mnie dość podobne i takie jakby to nazwać letnie. Xindl X 12 w Czechach.


No to o tym utworze mogę już śmiało powiedzieć, że jest to cudo! U2 zawsze się postarają i stworzą coś niesamowitego. Tak samo jest w tym przypadku. Song For Someone to coś niesamowitego, polecam przesłuchać!  

6 komentarze:

  1. Szybko Calvin z Elli podbiło Czechy bo jak widzę ich piosenka już jest w zestawieniu.Natomiast zgadam się ze Song For Someone jest niesamowita.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ teledyski tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe że Becky G tak wysoko :) szkoda że w Polsce się jej tak dobrze nie wiedzie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobał mi się przebój Meghan

    Nowy wpis na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania nie znam żadnej piosenki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Outside dość wysoko, świetny kawałek.
    Ciekawy kawałek U2. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie muzycznomaniaa.blogspot.com nn

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates