wtorek, 28 października 2014

Czego ostatnio słucham?

Ostatnio wyszło kilka kawałków, które uznałem, że muszę umieścić i je wam pokazać tutaj na liście, bo zbyt bardzo je lubię, aby ich nie zaprezentować. :)

Eminem, Sia - Guts Over Fear 
Zacznę piosenkami, które bardzo mi się spodobały, a skończę na istnych bombach! No więc zaczęliśmy dzisiejszy wpis od Eminema i Sii i ich Guts Over Fear. Moim zdaniem świetny kawałek, bardzo plusuje tutaj głos Sii, który brzmi tak, że można się wczuć w emocje piosenki, ale nie można też pominąć partii Eminema, które są również świetne. Podoba mi się też oczywiście stylistyka piosenki i cieszę się, że nie została ograna przez radio tak jak Chandelier od Sii. :) 

Thomas Gold, Kate Elsworth - Colourblind
Jak to u mnie nie mogłem nie zaprezentować utworu z gatunku elektronicznego. Jeszcze inne podobne takie przed nami. :) Bardzo często przesłuchuję nowe elektroniczne kawałki i natknąłem się w sieci właśnie na ten od Thomasa Golda. Całkiem dobrą robotę odwalił jako DJ, ale nie byłoby takiego dobrego efektu, gdyby nie Kater Elsworth. Tak samo na odwrót. No i mamy takie coś przyjemnie fajnego jak Colourblind. :)

Bebe Rexha - I Can't Stop Drinking About You
To również jest bardzo ładny utwór. Może kojarzycie Bebę Rexhę, która śpiewała w utworze Take Me Home od Cash Cash? Jeśli tak to fajnie. Tym razem próbuje kariery solowo i muszę przyznać, że całkiem ładnie jej to wychodzi. Piosenka wpada w uchu i brzmi bardzo dobrze dla ucha. Można też usłyszeć, że piosenka I Can't Stop Drinking About You ma też swój specyficzny klimat. Polecam też remix od Otto Knows'a.

Owl City, Britt Nicole - You're Not Alone
W tym momencie zaczęliśmy przechodzić do utworów "bomb". To jest pierwsza z nich. Owl City świetnie tworzy w tym roku. Najpierw Beautiful Times, potem cały minialbum Ultraviolent  EP no i teraz znowu Adam się postarał i stworzył takie cudo jak You're Not Alone. Duet z Britt Nicole na pewno dopełnił tą piosenkę. Śpiewanie tej partii kiedy raz śpiewa Adam, a raz Britt to jest po prostu cudo. Polecam się przyjrzeć też od strony tekstowej, która pokazuje, że religia może mieć również piękną stronę. Sam jestem sceptycznie do niej nastawiony i Adam nieźle mnie zaszokował tym tekstem. 

Robin Schulz, Jasmine Thompson - Sun Goes Down
No to muszę powiedzieć, że im dalsze single wydaje Robin Schulz tym lepiej mu idzie. Teraz pokonał samego siebie, bo nagrał coś niesamowitego. Na wokalu mamy tutaj Jasmine Thompson. Utwór jest naprawdę piękne, tutaj również tak jak w poprzednich nagraniach warto przeczytać tekst, który emanuje pięknem. Stylistyka jest też idealna właśnie na jesień, co dodatkowe powoduje uwielbienie przeze mnie tej piosenki. Mam nadzieję, że Robin Schulz będzie tworzył tak jak Sun Goes Down. I ciekawostka wokalistka - Jasmine Thompson ma zaledwie 13 lat!! Jestem pod wrażeniem.

Calvin Harris, Ellie Goulding - Outside
Jak słyszę połączenie Ellie Goulding i Calvin Harris to wiem, że wyjdzie genialnie i tak właśnie jest! Z pewnością jest to mój ulubiony utwór jeśli chodzi o październik. Calvin Harris ostatnio coraz bardziej spada i brakuje mu pomysłu na siebie, ale jak w duecie ma tworzyć z Ellie to jednak jakoś ten pomysł zawsze jest i nie czuć kopii innych utworów. Tutaj w Outside strasznie podobają mi się te trąbki/skrzypki nie wiem jak to nazwać. No i oczywiście ten wokal. Obydwoje się postarali i wyszło tak dobrze jak w I Need Your Love. Nic więcej nie mówię, tylko że warto posłuchać całej 6 utworów, a w szczególności ostatnią 3! :)

9 komentarze:

  1. Połączenie Sia i Eminem dość ciekawe, aż muszę na to rzucić okiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się utwór Eminema i Sii ;) Fajnie się dopełniają.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie mogę przekonać jeszcze do Outside. Jestem za to ciekawa klipu, który został już nagrany i nie długo premiera.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak byś czytał w moich myślach! Guts Over Fear i I Can't Stop Drinking About You to utwory, które prawie cały czas nuciłem wczoraj w pracy :D GOF - co tu mogę napisać, Sia jak zwykle niezawodna, partie rapowe Eminema również na plus :) ICSDAY - to najlepsza produkcja od Bebe Rexha w tym roku. Take Me Home w ogóle mnie nie przekonało :(
    W przypadku utworu Sun Goes Down od Robina Schulza.... jest całkiem nieźle! Zgadzam się z twoim twierdzeniem, że z singla na singiel idzie mu coraz lepiej. Oby tak dalej. Świetna muza. Dodaje energii. A tym, że Thompson ma zaledwie 13 lat totalnie mnie zszokowałeś, bo szczerze mówiąc, to nie wiedzialem :D Widać dziewczyna ma talent, skoro w tym wieku potrafi zadowolić nas swoim lekkim, a zarazem wzbudzającym dreszczyk głosem :) Podoba mi się to!
    Calvin Harris i Ellie Goulding, Calvin Harris i Ellie Goulding... nie za słodko? :) Outside nie brzmi jakoś źle, aczkolwiek też jakoś mnie nie powala. Z reguły zawsze jest tak, że utwory, w stosunku do których najpierw jestem obojętny lub sceptyczny, później stają się dla mnie hitami i to tak, że trafiają na sam szczyt :) Może jest tak i w przypadku tego utworu?:) INYL początkowo lubiłem, później stopniowo przestawałem ze względu na częste i komercyjne granie tego utworu w radiach. Teledysk podoba mi się do tej pory. Ale Outside... ech, no nie wiem. Akceptuję to ze względu na samych Calvina i Ellie, a lubienie za samo brzmienie przyjdzie pewnie z czasem :)
    Thomas Gold, Kate Elsworth - Colourblind; Owl City, Britt Nicole - You're Not Alone -> przesłuchanie tych utworów dopiero przede mną:)
    Dzięki za skomentowanie ostatniego notowania HC, pozdrawiam i chcę widzieć częściej takie notki u Ciebie, Michał:)
    http://hedgehog-chart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Owl City bardzo przyjemne, duet Eminema i Sii takze dobrze sie slucha...

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ Nowe Klipy Calvina Harrisa

    OdpowiedzUsuń
  7. Guts Over Fear i Outside są genialne, uwielbiam je. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. To fajnie, że Sia nawiązała współpracę z Eminemem, chociaż wolę Chandelier ;)

    www.donnazoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Eminem i Sia <3 Uwielbiam :)
    Pozostałe piosenki nawet spoko :)

    mlwdragon.blogspot.com
    darykhyrezis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates