niedziela, 12 października 2014

Wycieczka do Paragwaju

Pewnie niektórzy z was zastanawiają się gdzie znajduje się Paragwaj, bo nie wiem czy kojarzycie kraj. :) Znajduje się w Ameryce Południowej

No trochę starocia mamy w tym Paragwaju. Chociaż całkiem ciekawie się to prezentuje. Na podium jest całkiem znośne, ale potem 3 razy pod rząd David Guetta. Wygląda to bardzo ciekawie. Niżej mamy też stare Wake Me Up i Blurred Lines

Patrzę to nagranie i widzę liczbę 50 milionów wyświetleń na YouTubie. No nieźle mnie to zdziwiło, że aż tyle wyświetleń. Ale piosenka według mnie do zbyt dobrych nie należy, ale to miejsce 8 w Paragwaju jest. 

Przeczytałem tytuł i myślę no nie wiem co to jest, ale jak zacząłem słuchać to się okazało, że jednak kojarzę to nagranie i wiem co to jest. Tak zwana piosenka nie znam tytułu, ale wiem co to jest. :) 13 w Paragwaju

14 komentarze:

  1. Widzę ze w Paragwaju kochają Guette bo aż jego piosenki na liście i do tego też stare kawałki np Happy albo Blurred Lines.
    Na http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ teledyski tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka fajnych hitów i nic więcej ciekawego nie ma. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem ani fenomenu Meghan Trainor, ani tym bardziej pana Guetty. Ogólnie nie bardzo mi się podoba ten ranking, ale spory plus za 13 ;))

    PS. Zagłosowałem na liście

    http://your-chart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam RUDE <3
    Glosy na top 25 oddane, u mnie NN polecam hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio spodobało mi się Rude, za nie lubię żadnego z tych kawałków Guetty.

    Nowa recenzja: "JHUD" Jennifer Hudson @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie muzycznomaniaa.blogspot.com nominacje do AMA

    OdpowiedzUsuń
  7. U nich wciąż Rude? O.o

    Nowa recenzja na The-Rockferry.blog.onet.pl (Jessie Ware "Tough Love")

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie muzycznomaniaa.blogspot.com nn,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest już klip Calvin Harris “Slow Acid”. Zapraszam do muzycznomaniaa.blogspot.com

      Usuń
  9. Guetta 3x w dziesiatce...troche porazka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, mam znajomego z Paragwaju :) "Rude" w USA już dawno spadło z czołówki i jest w tej chwili dopiero na 15. miejscu Billboard The Hot 100. Jak widać Paragwaj jest w tyle za USA (tak jak i Polska).

    www.donnazoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowa recenzja na The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowa notka na www.Rebelle-K.blog.pl Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo 3 Guetty w notowaniu, i to jeszcze pod rząd :D Brakuje tylko Dangerous... <3 Jedna rzecz mnie tylko dziwi... Bo obecność starych hitów, takich jak np. WMU, Happy i AOM jestem w stanie zrozumieć, bo znamy je od ponad roku i w niektórych krajach są nadal notowane, ale... Someone Like You?! Utwór, który ma już 3 lata? Zaskakujące, ale widocznie i takie rzeczy się zdarzają :D

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates