niedziela, 10 sierpnia 2014

Wycieczka do Francji

No to dzisiaj może zabierzmy się na wycieczkę do Francji, aby tam przebadać co jest na tym najwyższym topie.

Jak widzimy na samym szczycie gościmy "Modlitwę w rytmie C-dur", bo tak tłumaczymy ten tytuł na j. polski. :) Drugie miejsce jest okupowane przez Się i jej "Żyrandol". Niżej notujemy też Wiggle, bardzo popularne w Polsce Magic In The Air i kilka innych znanych nam utworów. Happy zaledwie na 15. UFff...

Patrzę teledysk i co prawie 24 miliony odsłon? Ale przecież Francja to duży kraj to nic dziwnego. :) Polecam obejrzeć ten teledysk, a sam utwór też całkiem całkiem. 3 w tym kraju.

Kiedy w Polsce ciągle słychać stare Derniere Danse to we Francji pojawiło się już nowe S.O.S od Indili. Cóż ta nowa piosenka od Indili brzmi trochę lepiej od poprzedniej, ale i tak jej nie lubię.

Słyszę w tym utworze takie brzmienie charakterystyczne dla jakiegoś regionu Europy, ale nie chcę się wychylać i mówić co to, bo jeszcze głupotę walnę. Ale mimo to nie podoba mi się utwór od Keen'v.

4 komentarze:

  1. S.O.S jak dla mnie jest troszkę słabsze niż dans, dans, dans, aczkolwiek także je lubię ;) Mam nadzieję, że też będzie przebojem. Cieszy wysoka pozycja żyrandola.

    Nowy wpis @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszy mnie ze wysoko jest Sia. A co utworu S.O.S to też mi się nie podoba :)
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ teledyski tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Utwór Indily podobny do poprzedniego, nic szczególnego.
    A w zestawieniu jest kilka świetnych kawałków. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że Happy nie na miejscu 1 :D

    Nowa notka na http://www.Rebelle-K.blog.pl Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates