wtorek, 19 sierpnia 2014

Czego ostatnio słucham?

No to dzisiejsza ostatni sierpniowy post dotyczący tego czego ostatnio słucham. :) Może zaoferuję wam coś ciekawego na końcówkę wakacji. :)

Michael Jackson - Slave To The Rhytmn (Audien Remix)
Ogólnie to nie należę do fanów Michaela Jacksona. Jestem bardziej na nie, jeśli o niego chodzi. Nie moje klimaty. Muszę pochwalić Audiena, bo już dzięki niemu drugi utwór mi się podoba. Wcześniej spodobało mi się dzięki jego remixowi Pompeii od Bastille. Teraz spodobało mi się dzięki niemu Slave To The Rhytmn. Jak ktoś lubi progressive house tak jak ja to polecam przesłuchać. :)

Owl City - Up All Night
Muszę stwierdzić, że muzyka od Owl City coraz bardziej mi się podoba. A to dzięki genialnemu Beautiful Times. Coraz bardziej przyglądam się dyskografii i piosenkom Adama Younga. Są one tak świetne, że musiałem opublikować chociaż jedną z nich. :) Teksty Adama strasznie mi się podobają no i ten rodzaj popu, który mi bardzo odpowiada. :) Up All Night pochodzi z najnowszego minialbumu Ultraviolent EP

Klangkarussell - Symmetry 
Wątpię, że ktokolwiek zna z was ten utwór, ale może dzięki mnie go poznacie. :) Ostatnie natknąłem się na ten utwór od Klangkarussell. No i strasznie mi się spodobało. Ogólnie to podoba mi się muzyka od tego duetu tworzącego muzykę w klimatach deep house, elektroniki i chilloutu. Przy takiej muzyce można się świetnie zrelaksować. :) Polecam. :)

Iggy Azalea ft. Rita Ora - Black Widow
Trochę zmieńmy styl muzyczny i zasłuchajmy się w czarnych wdowach. Odkąd zobaczyłem teledysk do tego nagrania jeszcze bardziej polubiłem Black Widow. Iggy Azalea jest takim jednym z moich odkryć tego roku. Spodobała mi się muzyka, którą tworzy i podoba mi się każdy kawałek z jej udziałem. No ale Black Widow uzupełnia też swoim świetnym wokalem Rita Ora. Bardzo udany duet, oby takich więcej. :)

Enrique Iglesias ft. Descember Bueno, Gente De Zona - Bailando
Czasem sam siebie zaskakuje tym jaka piosenka wpadła mi w ucho. Tak właściwie to nastąpiło to wczoraj odkąd spodobała mi się ta piosenka. Nawet się nie spodziewałem, że coś od Enrique Iglesiasa umieszczę kiedyś w tej serii postów. Po kliknięciu na obrazek przejście do hiszpańskiej wersji piosenki, która utrzymuje ten latynowski klimat utworu. Spodziewam się coraz większego hitu na świecie i w polskich radiach. :)

Cheryl Cole ft. Tinie Tempah - Crazy Stupid Love
Teraz znowu umieszczam utwór o poziomie muzycznych trochę takim gorszym, ale który mimo to mi się podoba. Na początku byłem negatywnie nastawiony do Crazy Stupid Love, ale po pewnym czasie uznałem, że mi się podoba. Nawet bardzo. Mimo małej ambitności kawałka. Podoba mi się melodia w tym utworze i to głównie jej zasługa. :) Chociaż to rodzaj takiej muzyki, która się dosyć szybko nudzi. 

9 komentarze:

  1. Iggy Azalea jest chyba wszędzie, gdzie nie wejdziesz tam jej utwory, choć moim zdaniem nie jest jakaś super dobra, choć ,,Fancy'' mi się podobało. Mam tylko nadzieję, że to nie będzie gwiazda kilku utworów, a potem zniknie ze sceny.
    Co do Cheryl i Michaela Jacksona to ja ich muzyki nie trawię po prostu. raz próbowałam przesłuchać jedną z piosenek Jacksona, już nie pamiętam jaką, ale wyłączyłam niemal od razu. Z kolei muzyka Cheryl strasznie mi się znudziła, niektóre jej piosenki są w pewnym sensie podobne, co mnie po prostu nudzi. A o Enrique to ja już nie wspomnę, nie znoszę go po prostu xD
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie remix od Audiena jak pisałem uratował tą piosenkę Michaela Jacksona. :D

      Usuń
  2. Nie lubisz Michaela? Toz to klasyka- jego muzyka...

    OdpowiedzUsuń
  3. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania :) z tego co słuchasz to znam Cheryl cole i Iglesiasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się Jackson to klasyk. Ja również uwielbiam Crazy Stupid Love i Bailando dlatego tej piosence życzę dużo sukcesów.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nn + głosowanie na hit lata

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Jacksona bardzo, ale wszystko to, co wypuszczają po jego śmierci, to jakiś rynsztokowy poziom... ale to zasługa nie jego, a 'upiększania' tych kawałków przez producentów.
    Kawałek Cheryl nieźle się wkręca, a co do Czarnego okna (do niedawna byłem święcie przekonany, że to jest wiNdow, a nie widow :D) - nie lubię i się nie przekonam [...bo to Dark Horse 2.0].

    Nowa recenzja: "Medeis" Hunter @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. "Podbieram" Cheryl ;) Pozytywna piosenka.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość piosenek też słucham i mega mi się podobają :D

    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię "Black Widow" Iggy Azalei. Jeżeli chodzi o piosenkę Chery Cole to również mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates