piątek, 8 sierpnia 2014

Forumowa Global Lista - notowanie 49

Dzisiaj dodam notowanie wyjątkowo wcześnie, no dobra wiem, że jest po 1 w nocy. ;) Ale z racji tego, że notowania są już w czwartki, a ja udostępniam je w piątki i mam sporo wolnego czasu to mogę dodać je teraz. :)
Statystyki: 12 A, 16 S, 7 bz, 5 N.

Dzisiaj znowu mamy zmianę lidera! Na miejscu pierwszym również utwór bardzo emocjonalny. Tym razem Sam Smith i Stay With Me. Trochę więcej o tym utworze napiszę niżej. Na drugie miejsce spadł John Legend również z emocjonalnym utworem. Na trzecim miejscu pozycję sprzed tygodnia zachowała Ariana Grande z Iggy Azaleą. Na czwartym znowu emocje, bo Chandelier. Tym latem w muzyce, widzę że rządza emocje. :) Mamy też pięć nowości rozsypanych po liście.

Wyleciały:
->34. Shakira - Dare(La La La)
->35. Disclosure, Sam Smith - Latch
->37. The Madden Brothers - We Are Done
->39. Rixton - Me And My Broken Heart
->40. Idina Menzel - Let It Go

Patrząc na popularność Money On My Mind nie spodziewał się jakiegoś większego hitu po Stay With Me, ale teraz widać jak bardzo się myliłem! Miejsce pierwsze jeśli chodzi o popularność na świecie. Na miejscu pierwszym znowu słychać emocje. Ciekawe czy utrzyma swoje miejsce za tydzień. Może statystyki nie są imponujące tak jak przy Happy, ale te nie miało sobie mocnych. Teraz jest większa rywalizacja o pudło. :) 1 w Kanadzie i Chorwacji, 2 na Billboardzie, 5 w Szwecji i Nowej Zelandii, 6 w Danii, 8 w Irlandii i Australii, 15 w Niemczech, 16 w UK, 23 w Belgii, 28 w Francji i 34 w Austrii

Jeden z pięciu dzisiejszych debiutów. Meghan Trainor i jej All About The Bass. Właściwie jest wszędzie tylko nie w Europie. Jeszcze o niej nie słychać, ale za Oceanem głośno o niej chociaż jak dla mnie nie mam pojęcia czemu. Utwór można zaliczyć do tych słabych, więc nie rozumiem zachwytów, ale statystki mówią inaczej. 3 w Australii, 8 na Billboardzie, 14 w Nowej Zelandii i 18 w Kanadzie.

Jeszcze w Forumowej Global Liście nie opisywałem Break Free dlatego robię to teraz. Ariana Grande postanowiła nagrać coś z DJ, który już jest światowej sławy, czyli Zeddem. Za pierwszym przesłuchaniem nie podobało mi się, ale teraz mam odmienne zdanie. Jeśli chodzi o wyniki na świecie to myślałem, że będzie lepiej, a jest dość słabo. Dość wysoko debiut, ale spada ciągle w dół. Dzisiaj bezeteka, ale za tydzień może być gorzej. 10 w Australii, 18 w Szwecji i na Billboardzie, 21 w Nowej Zelandii 22 w Kanadzie i 24 w Holandii.

Troye Sivan, czyli Australijczyk pochodzący z RPA debiutuje na 36 miejscu na liście największych hitów rządzących w tym tygodniu na świecie. Czy warto posłuchać tej piosenki? Jest nawet, nawet, ale bez rewelacji. Tak samo na świecie, odległa pozycja, trochę punkcików z tej listy, trochę z tamtej no i Happy Little Pill jest w zestawieniu. 2 w Nowej Zelandii, 11 w Danii, 16 w Australii i 38 w Kanadzie

Jako debiut mamy też bardzo ciekawy elektroniczny kawałek od ZHU.Na szczęście starczyło punktów, aby zadebiutować w tym notowaniu. Polecam wam przesłuchać ten utwór. Jest dosyć mroczny no i jak wspomniałem wcześniej elektroniczny. Wokal w Faded jest również mroczny. Polecam i cieszę się, że część świata poznała się na tym, że ten utwór jest bardzo dobry. 3 w UK, 34 w Australii i 36 w Belgii

5 komentarze:

  1. Stay With Me jest dobre, ale fakt faktem dużo słabsze niż All of Me. Również nie rozumiem szumu wokół All About that Bass, bardzo pospolita piosenka, ale Amerykanie lubią takie uwierz-w-siebie kawałki, a z tego co rozumiem z teledysku, to chyba jest promocja ludzi tęższych, że oni też mogą spełniać marzenia itp. itd.

    Nowa recenzja: "Graphite" Closterkeller @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stay with me rośnie w siłę, a ja jeszcze ani razu nie słuchałam tej piosenki.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Problem <3
    Świetna lista :)
    Sam Smith ma super piosenkę, fajnie, że jest tak wysoko :)

    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Sama Smitha, glosy oddane na top25
    u mnie NN hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że All Of Me i Stay High nadal wysoko :) Ale niestety jest i Stolen Dance, przez które lista jest dla mnie mniej atrakcyjna... Poza tym ostatnio polubiłem Czarne Wdowy (czyli Iggy i Ritę) oraz Happy Little Pill :-)
    Pozdrawiam, hc
    hedgehog-chart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates