niedziela, 31 sierpnia 2014

Pierwsza rocznica bloga - posumowanie Gorącej Top 25


Dzisiaj 31 sierpień, a to znaczy, że mamy pierwszą rocznicę bloga! No to może teraz trochę o historii. :) Już od roku prowadzę bloga. Na początku miałem mało czytelników i praktycznie codziennie wrzucałem posta o różnych nowinkach ze świata muzyki. Jeszcze we wrześniu pojawiło się pierwsze notowanie Forumowej Global Listy, a w jego połowie  na początku notowania Gorącej Top 20, a potem Gorącej Top 25. Niemalże od początku była też seria wycieczek na różne światowe listy przebojów. Przez kilkanaście notowanie wrzucałem linka do Forumowej Global Listy na YouTube, ale jednak zakończyło się to w pewnym momencie. :) W lutym wpadłem na pomysł dodawania postów z serii Czego ostatnio słucham? aby pokazać wam utwory, które najczęściej goszczą w moich głośnikach i co mnie ostatnio najbardziej wciągnęło. W międzyczasie były różne plebiscyty chociażby na hit wiosny, ale także podsumowanie całego roku i według mnie, i według was. :) I to chyba tyle jeśli chodzi o historię. :) Dzięki za taką ilość wyświetleń w ciągu całego roku, to dla mnie zaszczyt, że tak często wchodzicie na mojego bloga i z uwagą czytacie moje posty, mimo tego że niektóre są bardzo długie, ale dość gadania o blogu i przejdźmy do tego co naszykowałem na rocznicę. :) 


Dzisiaj zaprezentuje wam zestawienie 80 utworów, które zdobyły najwięcej punktów, jeśli chodzi o notowania Gorącej Top 25. Wcześniej lista miała tylko 20 utworów i przez to wcześniejsze utwory mogą czuć się pokrzywdzone, bo był inny system liczenia, który zaraz wyjaśnię. :) Jeśli chodzi o przypadki, kiedy lista miała 20 pozycji to utwór na miejscu pierwszym dostawał 20 pkt, na miejscu drugim 19 pkt itd. Jeśli chodzi o listę, kiedy miała 25 pozycji i nadal ma to przyznawałem pkt w ten sposób. Utwór z miejsca pierwszego 25 pkt, drugiego 24 pkt itd. Jest też podany w tabelce staż na liście, najwyższa pozycja, którą zajął dany utwór na liście, podium(jeśli utwór na nim był) i liczbę zdobytych pkt. Na tą listę pracowaliście cały rok i teraz pokaże wam rezultaty tego wszystkiego. :) A teraz koniec gadania i tabelka się pojawia. :)

Tutaj wszystkie 80 miejsc. :) Całe podsumowanie. :) Możecie zobaczyć, że to jednak zespoły są według was najlepsze. :) Mam nadzieję, że wam się spodobał sposób w jaki urozmaiciłem rocznicę bloga. :)

5 notowanych najwyżej utworów

1. OneRepublic - Counting Stars

2. Imagine Dragons - Demons

3. Imagine Dragons - On Top Of The World

4. OneRepublic - Something I Need

5. Katy Perry, Juicy J - Dark Horse

Jeszcze raz dzięki za wchodzenie na bloga, bo gdyby nie wy nie wrzucałbym tych postów i również nie byłoby tego. :) 

10 komentarze:

  1. Gratuluję wytrwałości. :) I życzę, abyś był z nami jeszcze wiele lat.! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!

    Zapraszam na nową recenzję na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! x
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy i wytrwałości w prowadzeniu boga więc życzę kolejnej rocznicy :D
    Fajny pomysł na zestawienie najlepszej 80 w której znajdują się moje ulubione kawałki a szczególnie numer jeden, który tylko mógł być na szczycie.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ teledyski tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Powtórzę to, co inni - gratuluję wytrwałości. :) Miałeś świetny pomysł na rocznicę bloga, musiało cię to kosztować dużo pracy. Poza tym bardzo podoba mi się twój blog, miło się czyta twoje posty. Masz ciekawe pomysły, najbardziej lubię wycieczki i to czego ostatnio słuchasz. Powodzenia, przy dalszej pracy nad blogiem, mam nadzieję, że wytrwasz jeszcze długo, a wierzę w to, bo widać, że kochasz to co robisz. :)
    PS. Cieszę się z 1 miejsca. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Imagine Dragons zdominowało listę ;) Bardzo się cieszę, bo darzę ten zespół sympatią

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy wpis i świetny numer 1 :)

    Nowy wpis: "No Bad Days" The Dumplings + "Triangles" xxanaxx @ http://fizzz-reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Stooo Lat :D Coldplay piękne:) i zapraszam na wiersz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania :) wszystkiego najlepszego :) zycze dalszych sukcesow :) świtne zestawienie inajlepsza pierwsza 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie ze One Republic na szczycie, super podsumowanie, duzo pracy!
    hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates