niedziela, 3 sierpnia 2014

Wycieczka do Brazylii

Żeby nie było, ze krążymy tylko po Europie to teraz pojedziemy do Ameryki Południowej, a dokładniej do Brazylii.

No cóż w Brazylii mamy trochę starocia na liście. Nie widać tych najnowszych utworów np. Problem, a na liście trochę podstarzałe już Waves lub bardzo podstarzałe Safe And Sound. Mamy też kilka nieznanych utworów i w Brazylii kryje się też perełka od Coldplay, czyli Magic

No cóż na miejscu 8 w Brazylii mamy balladę. Tytuł XO - taki sam jak jedna z piosenek Beyonce. Na pewno ta piosenka Johna Mayera jest dobra na wyciszenie. :)

No to teraz muszę zastanowić skąd ja znam ten utwór. Znam tą melodię, ten głos, ale nie wiedziałem, że tak się to nazywa. :) Fajnie, że można w ten sposób odkryć znane nam kawałki w trochę innej aranżacji. :)

No tutaj to już mamy naprawdę ciekawą kompozycję. Wychodzi na to, że ten utwór ma coś wspólnego z soundtrackiem do 50 Twarzy Grey'a. Nie chcę wychylać się i wyciągać pochopnych wniosków dlatego nie będę może mówił nic o soundtracku, bo nie wiem nic na ten temat. :) Muzyka klasyczna i śpiew, fajnie. :)

13 komentarze:

  1. Ja uważam ze w Brazylii nie ma starych kawałków tylko te co obecnie są najbardziej popularne np. Summer.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ Teledyski Tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, że tam w dwóch miejscach pojawia sie Coldplay - szkoda, że nie jedne z pierwszych. Co do 13, której chwilę szukałam na liście, aż w końcu znalazłam. Szukałam tym szczególniej, bo z całej trójki przytoczonych wydała mi się najbardziej wyrazista. Głęboka. Dźwięk, i rozpłynięcie, kolejny ton i jeszcze raz. Dopiero hen daleko pojawia się śpiew, który nawet nie wiem czy nie psuje pozostałości, gdy już się przyzwyczajono do tej monotonii pierwszej części...

    OdpowiedzUsuń
  3. Happy? Summer? Czas chyba wymienić kawałki. Z drugiej jednak strony ta wersja Crazy in Love dopiero co miała premierę, wczoraj czy przedwczoraj, a już miejsce 13...

    Nowa recenzja: "My" Edyta Górniak @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania :) widzę ze znow piosenka Happy wróciła na 1 miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nich wciąż Happy? Ta piosenka znudziła mi się kilka miesięcy temu xD
    Super widzieć Magic Coldplay.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Brazylia tak zyla mundialem ze chyba calkiem zapomniano tam o muzyce, bo naprawde mega starocie tam sie znajduja.

    OdpowiedzUsuń
  7. to sa chyba jakies zarty z tym HAPPY
    hot-hit-lista.blogspot.com NN

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę dużo starszych kawałków. Świetne wykonanie XO. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę... Happy na 1. Chyba Brazylia powinna odświerzyć nieco listę ;)

    Nowa notka na www.Rebelle-K.blog.pl Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Informuję zaciekawionego Autora bloga, że już jest nowy wiersz z muzyką, jako odniesienie do treści

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nowa notatka

    OdpowiedzUsuń
  12. Pharrell Williams to chyba mnie prześladuje.Gdziekolwiek nie włączę muzyki czy nie spojrzę na stronki o muzyce on tam jest przez co dostaję szału. Dla mnie Happy brzmi jak drapani kota o tablicę (okej, może to nieco głupie porównanie). Fajnie, że jest Coldplay, ale szkoda, że na ostatnim miejscu.
    Zapraszam na nową notkę i to akurat z twoją propozycją xd
    music-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Happy też jest sporo przestarzałe, piosenka spoko, ale za dużo jej wszędzie było i wyszedł gniot :/

    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates