piątek, 22 sierpnia 2014

Forumowa Global Lista - notowanie 51

No to przedostatnie wakacyjne notowanie Forumowej Global Listy. Zobaczmy co się pozmieniało na listach na świecie. :)
Statystyki: 13 A, 19 S, 5 bz, 2 N, 1 P.

No to na miejscu pierwszym szczęśliwie ląduje Sam Smith tak jak w poprzednich tygodniach. Co ciekawe jego inny utwór zamyka też całą stawkę. :) Na drugim znienawidzona przeze mnie grupa reggae - MAGIC! z kawałkiem Rude. Na trzecim miejscu znalazła się Sia z piosenką Chandelier. Nareszcie na podium. :) Poza tym mamy powrót i dwie nowości

Wyleciały:
->36. Michael Jackson, Justin Timberlake - Love Never Felt So Good 
->38. MKTO - Classic
->40. Disclosure, Sam Smith - Latch

No to grupa reggae zawojowała na świecie w te wakacje. Pół roku temu Rude podbijało Australię i Nową Zelandię, kiedy tam panowało lato. Osobiście nienawidzę reggae i dlatego mam takie samo nastawienie do zespołu MAGIC! Świat ich uwielbia co widać po wynikach na liście, możliwy jest atak na miejsce pierwsze. Chociaż mam nadzieję, że utwór, który opiszę niżej będzie miał ten zaszczyt. :) 1 na Billboardzie, 2 w UK i Irlandii, 3 w Danii, Szwecji i Holandii, 8 w Austrii, 12 w Niemczech i 23 w Kanadzie. 

No to stało się! Sia zabujała się na żyrandolu tak mocno, że wskoczyła na podium, a dokładniej trzecie miejsce. Nie spodziewałem się takiego sukcesu, ale ja ciągle to powtarzam. :) Sia sobie świetnie radzi i ma szansę na więcej tylko potrzeba jeszcze trochę większego sukcesu w Europie. Mam nadzieję, że tak się stało, bo Sia w tym singlu jest świetna no i mam nadzieję, że inne będą sobie radzić równie dobrze. :) 2 w Francji i Bułgarii, 5 w Irlandii, 7 w Danii, 9 na Billboardzie i w Kanadzie, 10 w Szwecji, 15 w Belgii, 16 w Austrii, 20 w UK i 36 w Australii. 

A Sky Full Of Stars też należy do jednych z hitów tegorocznych wakacji. Co do tego nie mam wątpliwości. Na dobre wyszła im ta współpraca z Avicii'm. Utwór może i nie pasuje do wcześniejszej ich twórczości, ale dobrze im poszło. Na szczęście bezetkują w tym tygodniu, a tak to spadają bardzo powoli, oby tak dalej. :) 4 we Francji, 9 w Hiszpanii, 12 w Belgii, 18 w Irlandii, 20 w Danii, 22 w UK, 24 w Szwecji, 32 w Austrii, 34 na Billboardzie i 38 w Australii. 

Przez tyle tygodniu gościliśmy Waves w remixie Robina Schulza w czołówce, ale teraz zostało wyparte przez nowsze Prayer In C, co nie znaczy, że zapomnieli o tym nagraniu. Nadal jeszcze dość wysoko mimo stażu, co prawda spadło już na miejsce 17, ale nadal w pierwszej 20. Chociaż powoli to nagranie odkrywają w... USA. Kolejny opóźniony zapłon Amerykanów. 2 w Hiszpanii, 6 w Portugalii, 11 we Francji, 19 w Irlandii i Nowej Zelandii, 18 w UK,20 w Szwecji,  27 w Belgii, 30 w Niemczech i 31 w Australii. 

Dwa tygodnie temu było na 24, potem awansowało na 15, aby w tym notowaniu spaść na miejsce...27. Niezła historia co nie? Nie powiem zaskoczył mnie ten spadek, ale widocznie Maroon 5 nie przyjmuje się na listach tak dobrze.Chociaż może za tydzień będzie jakiś fajny awans, bo mimo że nie lubię Maps to należy się chłopakom awans. 1 w Kanadzie, 9 w Szwecji, 12 na Billboardzie, 14 w Danii, 18 w Niemczech i 31 w Nowej Zelandii. 

7 komentarze:

  1. No wreszcie Sii znalazła się w pierwszej trójce. Oczywiście cieszy mnie ze Sam wciąż na pierwszym i Jason Derula się powoli nudzi.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ o EMA 2014

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka Sama nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Calvin się ładnie trzyma. Zadziwia mnie fenomen piosenki z miejsca 9, a Sam - mimo sympatii - zaczyna mnie trochę drażnić..

    zagłosowałem wszędzie gdzie mogłem ;)

    http://your-chart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiada się na jeszcze wyższe miejsce. Europa zaczyna odkrywać to nagranie. Niewykluczone, że kiedyś zawita u nas na miejscu pierwszym. :)

      Usuń
  4. Maroon 5, Demi, Coldplay, OnerRepublic słabo, mogło by być znacznie lepiej. Sia, jej piosenka do trzeciej części Twilight, jeśli się nie mylę, była o wiele lepsza. Stąd obecny wynik trochę dziwi.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nowe notowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Chandelier mega <3
    Natomiast miejsce pierwsze nie podoba mi się, nie lubię tego artysty, jakoś nie przekonuje mnie do siebie...

    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates