środa, 30 lipca 2014

Gorąca Top 25 - notowanie 24

Trochę późno dzisiaj notowanie, ale wróciłem późno do domu, a chciałem jeszcze je wam przedstawić. :)

Może to zaskakujące, ale Coldplay nadal jest na miejscu pierwszym! Od kilku tygodni z rzędu okupuje miejsce pierwsze. Widzę, że uwielbiacie A Sky Full Of Stars. Na drugie miejsce wskoczyło bardzo nielubiane przeze mnie Sing. Na trzecim miejscu możemy powitać grupę OneRepublic i ich Love Runs Out. Mamy jeszcze pięć nowośc i dwa powroty w dolnej połówce listy. 

Wyleciały:

Wyleciały na zawsze:

Propozycje:

Podium
1. Coldplay, Avicii - A Sky Full Of Stars

2. Ed Sheeran - Sing

3. OneRepublic - Love Runs Out

5 komentarze:

  1. Numer jeden i dwa- jestem na tak. Maroon 5 tez wysoko. Z propozycji wybieram zdecydowanie G. Hyzy i K. Perry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza trójka świetna i fajne debiuty Nicole i Ariana.
    U mnie muzycznomaniaa.blogspot.com nn

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię Sing, ale ono szybko się nudzi. Co do A Sky Full Of Stars moim zdaniem jest to najsłabszy numer z najnowszej płyty Coldplay.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie muzycznomaniaa.blogspot.com teledysk

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedna Katy Perry, oba jej kawałki wypadły. A ten nowy singiel jest tak koszmarny, że w życiu na niego nie zagłosuję. Fajnie, że Coldplay na pierwszym, choć nie jest to ich najlepszy utwór.

    Nowa recenzja: "Składam się z ciągłych powtórzeń" Artur Rojek @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates