wtorek, 22 lipca 2014

Czego ostatnio słucham?

Ostatnio dodałem post na ten temat w samą końcówkę czerwca no a minęła już połowa lipca! Trzeba pokazać to co mnie ostatnio wciągnęło do słuchania. :)

Royksopp ft. Robyn - Do It Again
Tak na dobrą sprawę to poznałem to nagranie dopiero wczoraj, a nawet dzisiaj w nocy około północy. :) Jestem pod wrażeniem teledysku i mimo, że nie za bardzo go rozumiem to uważam, że jest świetne zrobiony. Co do samej muzyki to również mi się podoba, bardzo fajny klimat i wydać, że Royksopp tworzą na dość wysokim poziomie. Nie mam też żadnych zastrzeżeń do wokalu Robyn, po prostu warto przesłuchać Do It Again

Duke Dumont - Won't Look Back
No i z miejsca mogę powiedzieć, że warto posłuchać, bo za jakiś miesiąc i tak będziemy słyszeć to w radio. Zrobią rozgłoście radiowe z tego singla Duke'a hit tak jak I Got U i Need U (100%). Won't Look Back podoba mi się równie tak samo jak poprzednie single chociaż ten najbardziej ze wszystkich przypomina tą typową elektronikę z UK. A mi się taka stylistyka bardzo podoba. Teledysk też niedawno się pojawił i jest dość ciekawy. :)

Seven Lions ft. Ellie Goulding - Don't Leave
Jak widzę Ellie Goulding to wiem, że musi być dobrze, a nawet świetnie i doskonale. Tak samo jest w tym przypadku. Wraz z Seven Lions stworzyła dość emocjonalny i piękny utwór. Ten utwór pokazuje, że elektronika jest nie tylko do zabawy, ale emocje też potrafi przekazać. :) No i co mogę jeszcze tutaj napisać? Po prostu posłuchajcie. :)

Charli XCX - Boom Clap
Zacznijmy od tego, że na początku Boom Clap w ogóle mi się nie podobało. Było dla mnie dość cienkie, ale kilka razy posłuchałem i uznałem, że nie jest złe no i w którymś momencie spodobało mi się. Nawet nie sądziłem, że mnie tak wkręci ten utwór od Charli XCX. W I Love It i Fancy mi się podobała, nagrała coś sam. Też mi się podoba. :)

MK ft. Alana - Always (Route 94 Remix)
Mogę zdradzić, że w tym tygodniu zadebiutuje w niedzielę na UK Charcie i właśnie w tym miejscu poznałem ten utwór. Również typowe granie z UK. No i mamy też remix od Route 94, czyli tych od My Love. Kto wie może dlatego wyszło tak dobrze? :) Naprawdę świetny elektroniczny kawałek, warto przesłuchać. :)

Ellie Goulding - Goodness Gracious (The Chainsmokers Remix)
Ellie po raz drugi dzisiejszego dnia. No zasługuje na to. :) Remix Goodness Gracious od The Chainsmokers jest równie świetny jak oryginał. Mam obie wersje na komputerze. :) Pokazanie tego utworu to też takie jakby wspomnienie, bo Goodness Gracious jest z zimy, a mamy lato. :) Jednak nadal ciągle słucham tego utworu tak jak wszystkich piosenek Ellie. :)

8 komentarze:

  1. Robyn ma rzeczywiście fajny głos, choć teledysk moim zdaniem jest naprawdę dziwny. Oryginalny, ciekawy, ale jednak strasznie dziwny. Przynajmniej jest inny od tych co powstają obecnie (i które mnie doprowadzają do białej gorączki, jakby ludzie mieli tylko jedną rzecz w głowach), a Seven Lions jest naprawdę niezłe. Rzeczywiście, przyzwyczaiłam się, że klubowa muzyka jest tylko do zabawy, a tu się okazuje, że można z niej wydobyć jednak coś więcej. Naprawdę niezłe, aczkolwiek nie jest dla mnie jakaś oszałamiająca, choć mnie zaciekawiła.
    Zapraszam na nową notkę:
    music-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Ellie, a Boom clap też przekonało mnie do siebie dopiero po jakimś czasie. ;)
    Zapraszam do mnie songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja Cris Cab - Loves Me Not :)
    hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie chyba pozycja nr. 1 wydaje sie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tej liście Elli a ja obecnie słucham Coldplay.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ Nowy notatka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia najładniejsza wg mnie. Tamte nie mają takiego lekkiego głosu kobiecego w tle, przekształconego by się rozpływał w przestrzeni. To jej chyba nadaje najwięcej światła, kolejna ta pierwsza. Druga też jest dobra, ale coś mi w niej zgrzyta; więc ja bym dała ją na końcu.
    ps. u mnie wiersz... dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wymienionych tu piosenek najbardziej lubię utwór Charli XCX i wspólny kawałek Robyn i Royksopp.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Na http://jenniferlopez-poland.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates