piątek, 18 lipca 2014

Forumowa Global Lista - notowanie 45 i 46

Z racji tego, że tydzień temu nie było notowania wrzucę je teraz. Nie będę niestety opisywał wybranych 5 nagrań, gdyż pozycje na listach  zmieniły się i byłoby dużo zabawy w szukaniem gdzie były w tamtym tygodniu. Opiszę za to więcej piosenek jeśli chodzi o przyszłe notowanie. :) 

Notowanie 45
Statystyki: 15 A, 23 S, 1 bz, 1 N.

Jak widzimy zmieniła nam się jedynka. Z 10! miejsca na 1 awansowała Ariana Grande z Iggy Azaleą. Wszystko to jest zasługą debiutu na 1 miejscu w UK i Irlandii. Przez ten debiut na drugim miejscu mamy spadek z pierwszego. Jason Derulo z Wiggle spada. Na trzecim miejscu mamy również spadające All Of Me. Wygląda na to, że John Legend chce być rekordowo długo jeśli chodzi o liczbę notowań. :) Mamy też jedną, jedyną zmianę w notowaniu. Na 30 miejscu zadebiutował zespół 5 Seconds Of Summer z Amnesią

Wyleciały:
->40. Pitbull, Ke$ha - Timber

Notowanie 46
Statystyki: 13 A, 16 S, 6 bz, 4 N, 1 P.

W dzisiejszym notowaniu niestety nudy jeśli chodzi o czołówkę. Całe podium zachowuje pozycje sprzed tygodnia. Ariana Grande z Iggy Azaleą ponownie na miejscu pierwszym, na miejscu drugim utrzymał się Jason Derulo ze Snoop Doggiem i  ich Wiggle. Na trzecim miejscu utwór, który wypadł już z formy. John Legend i jego ballada - All Of Me. Mamy też wysyp nowości, bo aż cztery i jeden bardzo wysoki powrót.

Wyleciały:
->29. 5 Seconds Of Summer - She Looks So Perfect
->30. 5 Seconds Of Summer - Amnesia
->33. Nicki Minaj - Pills N Potions
->36. Rita Ora - I Will Never Let You Down
->38. Katy Perry - Birthday


Muszę powiedzieć, że wyjątkowo nie cierpię muzyki granej w tym stylu i nigdy nie spodziewałem się, że Milky Chance może być kiedyś 13 utworem świata. Szokuje mnie to, ale kto wie czy nie będzie wyżej? Chociaż na razie będzie trudno, bo rozpiętość punktowa pomiędzy miejscami 12 i 13 jest ogromna. Stolen Dance jest 1 w Portugalii, 6 w Hiszpanii, 8 w Nowej Zelandii, 10 w Australii, 11 w Francji, 23 w Szwecji, 25 w Kanadzie, 26 w Danii i UK i 28 w Irlandii

Kilka tygodni temu pokazałem wam to nagranie w serii Czego ostatnio słucham? no i proszę co się wydarzyło przez ten czas. Jest to aktualnie 14 utwór świata! Nie spodziewałem się aż tak szybkich i wysokich awansów na tej liście. Chociaż statystyki imponują to jednak brak na tych najważniejszych listach świadczy o 14 miejscu. Szykuje się kolejny hit od Robina Schulza1 w Austrii, Belgii, Niemczech, Grecji, 2 w Danii, 3 w Francji i Szwecji.

Dawno nie opisywałem Hideaway. Niestety ma już tendencję spadkową, ale niedługo wyjdzie nowy singiel Giant In My Heart, który też na pewno też trochę zamąci na listach przebojów. Może mniej niż Hideaway, ale trochę na pewno. Jestem przekonany o tym. Już niedługo będzie premierowo w UK i pokaże się na liście, ale póki co Kiesza na razie. 4 w Belgii, 10 w Luksemburgu, 12 w Niemczech, 18 w Belgii, 22 w Austrii, 33 w Irlandii i UK i 46 w Australii

Jeszcze nie opisywałem Elli Henderson, bo czekałem na jakiś większy awans no i nastąpił. Awansowała na miejsce 16 i kto wie może da radę wspiąć się jeszcze wyżej? Co prawda Ghost trochę mnie nudzi, ale reszty świata widocznie nie. Ciekawe czy Ella Henderson nie będzie gwiazdą jednego przeboju. 1 w Irlandii, 3 w UK, 12 w Australii, 19 w Nowej Zelandii, 30 w Danii

The Vamps zaliczyli drugi najwyższy powrót w historii listy. Najwyższy należy do 5 Seconds Of Summer i nie wiem czy kiedyś da radę go pobić. :) Czy fajnie, że wraca? Nie lubię takich boysbandu, ale lubią ich w UK i Australii. Świadczą o tym ich wysokie miejsca. 4 w UK, 15 w Australii, 17 w Irlandii, 22 w Nowej Zelandii.

No to teraz może coś nowiutkiego od will.i.am? Dawno nie było słychać o tym panu, ale wydał nowy singiel. Ale fajerwerek nie ma i raczej nie będzie. Na Billboardzie się jeszcze nie pojawiło, ale za miesiąc może się pojawi. Jak na razie tylko na Wyspach Brytyjskich i w Australii słuchają tego nagrania. W innych częściach Europy też pozostaje nieodkryte. 1 w UK, 30 w Australii i 32 w Irlandii.

MKTO debiutuje dzisiaj na miejscu 37. No to nagranie ma już ponad rok i pojawia się na liście! Dziwna sytuacja, ale myślę, że to jest taki utwór na jedne notowanie, który zaraz wypadnie. Nie podoba mi się zbytnio i jak dla mnie jest to słabe, ale widać w innych krajach się podoba. 7 w Szwecji, 18 na Billboardzie, 24 w UK i 39 w Irlandii

The Madden Brothers ze skromnym debiutem na miejscu 40 w dzisiejszym notowaniu. Ale jestem przekonany, że będzie lepiej. Już dobrze stoją na airplayu w US, a tworzą muzykę country to jestem przekonany, że na Billboardzie też się pojawią. Na razie zaczynają od Oceanii, a takie nagrania potem zwykle wchodzą na Billboard, a potem do Europy. Może tak będzie i tutaj? 1 w Australii i 6 w Nowej Zelandii.

5 komentarze:

  1. A ja do numeru jeden ciagle nie moge sie przekonac...

    OdpowiedzUsuń
  2. no to mamy Problem Ariana rządzi :P
    u mnie NN www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. MKTO to bomba z opóźnionym zapłonem - mi się ten numer podoba, mimo iż znam go od jesieni ubiegłego roku ;) bracia Madden - szok i niedowierzanie - numer fajny, ale nie spodziewałem się po członkach Good Charlotte czegoś takiego... ogólnie cieszy mnie mocno, że Ariana wygryzła Jasona ze szczytu - Wiggle jest okropne...

    zagłosowałem też na liście ;)

    http://your-chart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowe wydanie magazynu "MadHouse" na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. No i brawo dla Ariany wielkiego sukcesu jej piosenki życzę aby było to najdłużej. Fajnie też by było aby z Zeddem też jej utwór okazał się sukcesem.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nowe notowanie

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates