środa, 16 lipca 2014

Gorąca Top 25 - notowanie 23

Już wróciłem i dodaję z tygodniowym poślizgiem notowanie Gorącej Top 25. W piątek dodam też zaległe notowanie Forumowej Global Listy. :)

Jak widzimy na pierwszym miejscu pozostaje zespół Coldplay, współpracujący z Avicii'm przy A Sky Full Of Stars. Rzadko zdarzają się na tej liście bezetki i to na podium. :) Na drugim miejscu debiutuje Sigma z singlem Nobody To Love. Jeszcze niżej także z debiutem mamy Kieszę, której Hideaway dopiero teraz mamy na liście. Fajnie, że wysoko debiutują. Mamy też jeszcze 3 nowości i 3 powroty.

Wyleciały:

Wyleciały na stałe:

Propozycje:

Podium
1. Coldplay, Avicii - A Sky Full Of Stars

2. Sigma - Nobody To Love

3. Kiesza - Hideaway

6 komentarze:

  1. Jak u mnie tak i u ciebie ten sam numer jeden fajnie. Cieszy mnie ze Sia i OneRepublic wysoko i ze Cheryl Cole znalazła się w notowaniu.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  2. One Republic nie należ do moich ulubionych zespołów, ale mimo to szanuję ich twórczość i uważam,że są świetni. Nie wiem tylko dlaczego Iggy i Ariana są tak wysoko- mnie ,,Problem'' się wcale nie podoba. Za mało tam Ariany, a poza tym teraz zgrywa jakąś divę moim zdaniem. Wolałam ją w jej ,,słodkich'' wydaniach, bo wtedy przynajmniej się czyimś wyróżniała, a teraz przypomina mi kolejną nudną gwiazdkę pop, ale no trudno, No i trzymam kciuki za Grzegorza, bo moim zdaniem jest niezły i ma szanse na karierę w przeciwieństwie do naszych niektórych ,,gwiazdeczek''.
    Sorki, ale musiałam wziąć remix Clarity xd Oryginał mi się kompletnie nie podobał, za wolny jak dla mnie, mam tylko nadzieję że się nie gniewasz :)
    Spokojnie, nie zapomnę linka do twojego bloga. Wystarczy, że kliknę w twój nick i voila! (o ile tak to się pisze xD) pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oddalem swoje glosy brawa dla Coldplay swietny utwor!
    hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem Sii należy się pierwsze miejsce, ale to oczywiście ludzie głosują o różnych gustach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nową recenzję (The Black Eyed Peas – Boom Boom Pow) na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nominacje do VMA

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates