piątek, 25 lipca 2014

Forumowa Global Lista - notowanie 47

Dzisiaj ostatnie lipcowe notowanie Forumowej Global Listy. Czy Problem znowu będzie na pierwszym? Zobaczycie zaraz. :)
Statystyki: 14 A, 19 S, 5 bz, 2 N

Na pierwszym miejscu bez zmian. Ariana Grande z Iggy Azaleą rządzą po raz kolejny na świecie i nie chcą zejść ze szczytu. Na drugie miejsce co dla mnie zaskakujące wskoczył Sam Smith z nagraniem Stay With Me. Podoba mi się ta spokojna ballada. Na rzecz Sama na trzecie miejsce spadł Jason Derulo i jego bujane Wiggle. Mamy też dwie dość wysokie nowości.

Wyleciały:
->34. 5 Seconds Of Summer - Don't Stop
->39. Katy Perry, Juicy J - Dark Horse

Przyszła już niestety tendencja spadkowa dla tego utworu. Co prawda Iggy Azaleą z Charli XCX nie dobiły do ścisłej czołówki to długo kręciły się w pierwszej dziesiątce. Szkoda, że Fancy już zaczyna powoli lecieć w dół, bo bardzo podoba mi się ten kawałek i mam nadzieje, że Iggy będzie wydawać same takie dobre. 2 na Billboardzie, 3 w Kanadzie, 15 w Irlandii, 16 w Bułgarii i Łotwie, 22 w UK i Nowej Zelandii, 23 w Australii. 

Nie spodziewałem się, że powitamy jeszcze zespół Rixton w zestawieniu, ale debiut w UK zmienił wszystko przez co mamy debiut na miejscu 27. Czy ta piosenka zasługuje na ten debiut? Mi się podoba średnio, ale to nie ja decyduję. Wsparcie na Wyspach jest wyraźnie, na Billboardzie też. 1 w UK, 12 w Irlandii, 31 w Kanadzie i 42 na Billboardzie

Jeszcze niedawno widzieliśmy tych panów na szczycie, ale dość szybko zaczęli spadać w dół. Teraz spadają z miejsca 22 na pozycję 28. Mi te spadki odpowiadają, bo nie cierpię Love Never Felt So Good i jak dla mnie blokuje miejsce o wiele lepszym utworom. Ale podoba się jeszcze szczególnie na kontynencie Europejskim. 1 w Chorwacji, 4 w Francji, 6 w Hiszpanii, 24 w Danii, 29 w Belgii, 39 w UK i 64 na Billboardzie.

Mundialowa Shakira. Mundial dawno się skończył, a Shakira nadal na liście. Widać w niektórych krajach Mundial muzyczny nadal trwa i nadal słychać często Shakirę w radio. Co ciekawe jest ona wyżej na liście niż We Are One. Dare sobie radzi tak dobrze na listach, że może jeszcze przez następny tydzień sobie z nami posiedzi. 3 w Hiszpanii i na Malcie, 12 na Belgii, 21 w Francji i Niemczech i 71 na Billboardzie.

Z ogromnej góry lodowej została już tylko mała kra. Let It Go ledwo utrzymało się na liście, a to wszystko przez wylot z Billboardu. I tak jest to dość ciekawe, że Idina Menzel jeszcze trzyma się na liście. Przecież jest połowa wakacji, a soundtrack jest do bajki "Kraina Lodu"! Ale już chyba za tydzień pożegnamy się z tym nagraniem, a staż i tak ma ogromny. :) 23 w Irlandii, 25 w UK i 34 w Australii.

4 komentarze:

  1. Bardzo dobrze ze Ariana wciąż na podium i szkoda tylko ze Pitbull i Coldplay spadli. Ogólnie zestawienie nie jest złe.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nowe notwanie

    OdpowiedzUsuń
  2. No i PROBLEM znowu na szczycie :) fajnie.
    hot-hit-lista.blogspot.com - NOWE NOTOWANIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Mania na Frozen jest dla mnie szokiem. Szczególnie w lato. Let It Go przez chwilę słuchałem, ale już mi się znudziło. Problem <3

    Nowa recenzja: "Sheezus" Lily Allen @ http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać w porównaniu do GLOBAL LISTY w TWOIM podsumowaniu są pewne różnice. Co ciekawe, All of Me jak i Happy to już dosyć długowieczne nagrania a wciąż podobają się na świecie. Nie zgodziłbym się co do tego, że są lepsze nagrania od Love Never Felt So Good, ponieważ nowy singiel nie jest już tak wyremontowany i wyprodukowany nowością dzięki Justinowi Timberlakeowi, co nie znaczy, że wszystkim musi się nie podobać. Ja bym stawiał że Bailando Enrique powinno dać czadu w nadchodzących tygodniach i tutaj wyczuwam potencjalny hit. Dość Shakiry mundialowej i dość We Are One. Więcej Sii a to za sprawą genialnego albumu do którego musiałem się przekonać dopiero za jakimś trzecim odsłuchem :) Ostatnio dzięki GLOBAL LIŚCIE przy okazji miałem styczność z nowym albumem Example który też niczego sobie. Trochę niepokoi i przeraża mnie ten wokal samego artysty, który daje po sobie znać, jakby nie był pewny tego śpiewania, lecz są momenty kiedy daje radę. Elektronicznie u mnie w miarę nieźle dzięki wszystkim wydanym singlom, z których chyba najlepsze All The Wrong Places ;)
    W poleceniu mam nowy wpis, czyli 20 NN, sprawdź, przeczytaj i czekam na Twój komentarz!
    http://milr3.blogspot.com/2014/07/20-nn-muzycznego-instytutu-mysli-po.html

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates