niedziela, 14 grudnia 2014

Wycieczka na Litwę

Dzisiaj wybierzemy się do naszych sąsiadów na Litwę. Ciekawe czy u nich lista będzie podobna do naszej, bo przecież jesteśmy sąsiadami. :)

Jak widzimy takie podobieństwa do Polski nie widać. Mamy bardzo wysoko, bo na miejscu drugim Blank Space, na trzecim natomiast jest piękne Sun Goes Down. Tuż poza podium jest Jessie Ware z nagraniem Say You Love Me. Widać także gdzieś niżej Love Me Harder, Hozier i Ed Sheeran. Jest też całkiem sporo nieznanych nam utworów. 

Coś się zepsuło i nie mogę dodawać video. Na pierwszym miejscu na Litwie Antis i Leon Somov w utworze Nauji Metai. Piosenka należy do gatunku bardzo spokojnych. 

Co ciekawe na Litwie jest dosyć wysoko jeden z utworów od Enrique Iglesiasa z Pitbullem. Nie znałem go, nie ma on żadnego rozgłosu na świecie. Dość ciekawe, że Let Me Be Your Lover pojawia się na liście. :)

Nie powiem, dość ciekawy utwór jest na liście na Litwie. Bardzo wyciszający, można rzec, że nudny, ale trzeba umieć wsłuchać się w muzykę. Podoba mi się. Sel z utworem Kam Tu Meldies na 11 miejscu na Litwie

4 komentarze:

  1. no widze że na Litwie jest pare fajnych Światowych numerów
    oddałem głosy na top25
    u mnie Nowe Notowanie zapraszam hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę pochwalić Litwę ze na jej liście znajdziemy fajne kawałki np Taylor Swift na miejscu drugim.

    OdpowiedzUsuń
  3. 2, 6 przyznam się bardzo mi się podoba. Ale Litwy się nie spodziewałam. No w sumie krążysz wszędzie, w końcu i taka musiała się pojawić. Ta z inwokacji Mickiewicza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hozier <3

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates