niedziela, 7 grudnia 2014

Wycieczka na Europejski Airplay

Dzisiaj spojrzymy na to co jest popularne w Europie pod względem ogólnym, czyli sprawdzimy to co trzęsie całą Europą.

Właściwie dla was chyba cała lista jest znana. Może tam są wyjątki, bo nie każdy musiał wszystko słyszeć. Na miejscu pierwszym mamy Davida Guettę z Samem Martinem i ich Dangerous, które radzi sobie coraz lepiej wszędzie. Na drugim miejscu liderka Forumowej Global Listy - Meghan Trainor. Na trzecim mamy co ciekawe świątecznym utwór, który nagrało wielu artystów. Scoverowali Do They Know It's Christmas? Poza tym niżej mamy chociażby Taylor Swift, Hoziera czy Sama Smitha

Może nie wszyscy słuchaliście jeszcze zespołu The Avener i ich nagrania Fade Out Lines. Według mnie naprawdę warto posłuchać, utwór z gatunku deep house. Tekst też naprawdę fajny. Piosenka może wydawać się nudna, ale jak dla mnie jest świetna. Dobrze sobie radzi m.in. w Niemczech, Austrii i Francji. 

Teraz utwór, który robi się popularniejszy nie tylko w Europie, ale zaczął podbijać też Australię. Mamy go w Forumowej Global Liście na dalszej pozycji. Bardzo specyficzny utwór i myślę, że można go albo kochać, albo nienawidzić. Ja akurat należę do tej pierwszej grupy. Popularny w Skandynawii, Austrii, Niemczech. Generalnie podobnie do The Avenera. 

4 komentarze:

  1. Zaskoczył mnie numer 1. W życiu jeszcze nie słyszałam tego w radiu.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się z Gauta będzie rządziła w Europie. Numer 3 nie jest dla mnie zaskoczeniem gdyż zbliżają się święta dlatego już jej popularna piosenka świąteczna.
    Wystartowało głosowanie na PRZEBÓJ 2014 na http://muzycznomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę numer jeden zaskakuje, widze że Świąteczna piosenka też sobie radzi, oddałem też głosy na top 25
    u mnie pojawiło sie NOWE NOTOWANIE zapraszam do oddawania głosów hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. The Hanging Tree to, moim zdaniem najlepszy utwór z notowania. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates