wtorek, 16 grudnia 2014

Gorąca Top 25 - notowanie 33

Przed nami grudniowe notowanie Gorącej Top 25. Zmian jakichś ogromnych nie ma, ale też jest dosyć ciekawie. :) 

Mamy zmianę na miejscu pierwszym. Pojawia się na nim Cheryl z nagraniem I Don't Care. Drugie miejsce zachowuje Sia ze swoim sympatycznym nagraniem You're Never Fully Dressed Without A Smile. Na miejsce trzecie spada Calvin Harris z Ellie Goulding w nagraniu Outside. Tak poza tym dość skromnie, bo tylko cztery nowości i jeden powrót. Zwykle bywa więcej. 

Wyleciały:

Wyleciały na zawsze:

Propozycje:

Podium
1. Cheryl - I Don't Care

2. Sia - You're Never Fully Dressed Without A Smile

3. Calvin Harris, Ellie Goulding - Outside

7 komentarze:

  1. Cheryl na pierwszym? Ta piosenka jest okropna....

    Jest już nowe wydanie POUR THE MUSIC. Zapraszam.
    www.pour-the-music.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bylam na początku negatywnie nastawiona do tej piosenki Cheryl ale teraz uważam ze nie jest taka zła. Ogólnie podoba mi się podium.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cheryl? Ja nie mam zamiaru sięgać po jej piosenki- bardzo szybko mi się nudzą, dlatego między innymi jej nie słucham. To samo się tyczy Calvina- jego utwory za pierwszym razem są fajne, ale potem już średnio.
    Dzięki za wsparcie, naprawdę dla mnie (nas) to wiele znaczy :) A co do Parisa Blohma to może lepiej zacząć od ,,Left Behinds''- ja od tego właśnie zaczynałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania :) głosowałam ciesze się ze Cheryl na 1 miejscu i mam nadzieje ze nowa piosenka eneja wejdzie na liste:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podium świetne, choć Cheryl zrzuciłbym na miejsce 3, a wyżej ustawił panią Furler i Zakochańców. Poza tym cieszą mnie N-ki takie jak Love Me Harder, Sztorm i Cool Kids. No Enemiesz trochę się przejadło, ale dobrze, że jest w notowaniu. Miło zobaczyć w propozycjach S.O.S, Baby Don't Lie, Real Love i Zbudujemy Dom.
    Zapraszam do siebie. Nowe notowanie do zobaczenia tutaj: http: hedgehog-chart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem podoba mi się ten numer Cheryl, jednak wolałbym Się na pierwszym ;)

    Zapraszam na nową notkę na blogu http://Fizzz-Reviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zaskoczona pierwszym miejscem, podobał mi się ten utwór, ale już mi przeszło. Drugie miejsce zdecydowanie lepsze. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates