niedziela, 28 grudnia 2014

Wycieczka do Grecji

Ostatnia wycieczka w tym roku i wybierzemy się dlatego w trochę cieplejsze miejsce czyli do Grecji, czy piosenki są tak rozgrzewające jak grecka pogoda?

Jak widzimy podium jest nam dość dobrze znane, bo kto nie kojarzy Hoziera, Taylor Swift czy Bailando? Mamy za to bardzo ciekawą sytuację, bo po trafieniu utworów Madonny do sieci, nastąpił atak na Grecję. Ciekawa ta dominacja Madonny, ale pewnie niedługo się to zmieni. Widzimy także inne znane twarze np. Maroon 5 czy Się

Oj, czuć w tym nagraniu greckie korzenie. Myślę, że tym co uwielbiają grecką muzykę spodoba się to nagranie. Udało się Giorgosowi Mazonakisowi przetrwać ten atak Madonny i się obronił i mamy 10 miejsce

No to czas na jedną z nowych utworów od Madonny. Akurat wziąłem się za Illuminati ze względu na dość intrygujący tytuł. Jesteście ciekawi nowej Madonny? Posłuchajcie. Akurat ten utwór 11 w Grecji.

Dość intrygujący utwór zauważyłem na 15 miejscu w Grecji. Trwa dość długo jak na piosenkę, ale brzmi dość ciekawie. Warto przesłuchać My Love

6 komentarze:

  1. Madonna opanowala Grecje...No to ladnie...A Hozier? Normalnie jestem w szoku, ze zrobil sie z tego taki przeboj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenki Madonny jak szybko wyciekły do internetu tak szybko już podbiły Grecję. Podoba mi się pierwsza trójka podium.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fascynująca ta Terma. Trochę z jakby Arabskich, czy to Tunezyjskich, czy to Tureckich nurtów pobrana. Tak poza tą Greką. Przy okazji na samą myśl o Grecji zrobiło mi się cieplej, bo na zewnątrz zima.
    Nowe wiersze, ze trzy już czekają...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie widzieć tyle piosenek Madonny ja jednej liście.

    Kolejna (ostatnia) część zestawienia najlepszych piosenek 2014 roku na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale nie dziwi mnie, że Take Me To Church i Blank Space obstawia czołówkę - sama lubię ich słuchać. W utworze My Love Kovacs jest faktycznie coś intrygującego.

    www.donnazoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Podium takie jak wszędzie. ;) Madonna rządzi w Grecji zdecydowanie.
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates