wtorek, 9 grudnia 2014

Głosowanie na hit roku 2014

Już jest grudzień, a więc czas zacząć plebiscyt na hit tego roku. Przewinęło się przez listę sporo utworów dlatego wybór w głosowaniu jest bardzo duży. Możecie głosować na prawie 200 utworów, ale przedstawię tylko najlepszą pięćdziesiątkę. Nastąpi to 4 stycznia, głosować możecie do tego samego dnia i proszę o nie nabijanie mnóstwa głosów na jakieś piosenki, bo to jest nieuczciwe. :) 
Głosowanie po nakliknięciu na obrazek. :)
Pokażcie, co według was zatrzęsło w tym roku sceną muzyczną! :) 



4 komentarze:

  1. Zagłosowałam na swoim faworytów m.in Sia i Katy Perry :)
    Nie wiem czy już u mnie zagłosowałeś ale mimo zapraszam do oddania głosów na Przebój 2014.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę kilka fajnych kawałów (Say Something, Midnight, Brać, Budapest). Jestem pod wrażeniem ilości wymienionych piosenek. Wow.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Glosy oddane. Niezla porcja muzyki. Nawet nie wiesz jak sie ciesze ze umiesciles The Madden Brothers, bardzo pomijanych w naszym kraju. Czekam na wyniki z wielka niecierpliwoscia.

    OdpowiedzUsuń
  4. To był ciekawy rok, więc ciężko było mi się zdecydować, ale oddałam głosy. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates