wtorek, 2 grudnia 2014

Gorąca Top 25 - notowanie 32/LIEBSTER BLOG AWARD

No więc dzisiaj mamy dwie sprawy do przedyskutowania, ale zaczniemy od notowania, które zawsze pojawia się co drugi tydzień we wtorki. :) 

No to na pierwsze miejsce wskoczył duet Calvin Harris z Ellie Goulding i ich Outside. Cieszę  się, że piosenka osiągnęła szczyt, bo sam uwielbiam to nagranie i cieszę się, że podoba się innym. Na drugim mamy debiut. Pojawia się Sia z nagraniem You're Never Fully Dressed Without A Smile. Długi tytuł co nie? Na trzecie awansował Ed Sheeran w nagraniu Thinking Out Loud. Mam także dzisiaj jeszcze dwie nowości i trzy powroty

Wyleciały:

Wyleciały na zawsze:

Propozycje:

Podium
1. Calvin Harris, Ellie Goulding - Outside

2. Sia - You're Never Fully Dressed Without A Smile

3. Ed Sheeran - Thinking Out Loud



Teraz przejdźmy do tematu, który jest pobocznym tematem, czyli niejakiego Liebster Blog Award. Dziękuję za nominację od Versemovie ,a także jak się okazuje Muzycznomaniaa , którą zauważyłem jak pisałem tego posta i dlatego odpowiem na pytania z obu blogów. :) Postanowiłem, że utrzymam styl bloga i na pytania odpowiem w tabelkach. :) Na blogu tabelek bardzo dużo dlatego tutaj też się pojawią. :) 

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 



Nominuję: 

Pytania ode mnie:
1. Wolał(a)byś władać wodami, ziemią czy powietrzem? 
2. Wymień 3 utwory, które w tym roku są twoimi ulubionymi.
3. Chciał(a)byś polecieć na Marsa? Dlaczego/dlaczego nie?
4. Wymień 3 wykonawców(piosenkarz,piosenkarka,zespół), których najbardziej cenisz.
5. Które 2 wartości są dla ciebie najważniejsze i dlaczego? 
6. Z ilu utworów składa się twoja playlista na komputerze/telefonie? 
7. Jakie książki lubisz czytać?
8. Czym jest dla ciebie szczęście?
9. Do jakiego kraju chciał(a)byś się wybrać i dlaczego?
10. Co jest według ciebie najokropniejsze, czego dokonują ludzie? 
11. W jakich miejscach znajdujesz nowe piosenki? Radio, YouTube, fanpage różnych artystów, listy przebojów? 

To chyba tyle na dzisiaj. :)

5 komentarze:

  1. Zgadzam się ze dzięki tych nominacji możemy się wiele dowiedzieć o drugiej osobie. Fajnie ze juz tak szybko odp na moje pytania.
    Głosy oddałam na notowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię na swoim blogu do Liebster Blog Award, ale widzę, że już byłeś nominowny :D Faktycznie długi tytuł. You're Never Fully Dressed Without A Smile to trochę taki pomysł jak z Happy, tylko że moim zdaniem Happy było jakoś bardziej chwytliwe.

    www.donnazoe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 razy Coldplay xD Ładnie, ładnie ;)


    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze miejsca według mnie najlepsze :D
    Bardzo podoba mi się nowy numer Sii xD

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania:) zagłosowałam niestety nie kojarze piosenek z pierwszej 3 ;(

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates