wtorek, 23 grudnia 2014

Hit jesieni 2014

Trochę opóźniło mi się dodanie posta o hicie jesieni, ale już nadrabiam tą zaległość. :)

1. Tove Lo - Habits(Stay High)

2. Iggy Azalea, Rita Ora - Black Widow


3. ZHU - Faded

4. Sam Smith - Stay With Me
5. Sia - You're Never Fully Dressed Without A Smile
6. Charli XCX - Boom Clap
7. Ed Sheeran - Thinking Out Loud
8. Ed Sheeran - Don't
9. Calvin Harris, Ellie Goulding - Outside
10. Cheryl - I Don't Care

Jak widzimy dosyć ciekawie ułożyła nam się lista. Na pierwszym miejscu wylądowała Tove Lo z piosenką Habits(Stay High). I to ona według was została królową tegorocznej jesieni. Na drugim miejscu uplasowały się czarne wdowy, czyli Iggy Azalea z Ritą Orą. Świetne osiągnięcie zarówno dla jednej jak i drugiej z artystek. Na trzecim miejscu co ciekawe uplasował się ZHU i jego Faded. Niżej mamy Sama Smitha z nagraniem Stay With Me, Się z utworem o bardzo długiej nazwie. Niżej Charli XCX, oba utwory Eda Sheerana. Przedostatnie jest Outside, a na samym końcu mamy Cheryl

Dziękuje wszystkim za oddane głosy i zachęcam do głosowania na hit roku! 

7 komentarze:

  1. Wszystkie 10 piosenek lubię. ;)
    songnevergrewold.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem zachwytów nad Tove Lo...


    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do głosowania cieszę się ze iggy azaleo i rita ora na drugim miejscu są to moja ulubiona piosenka :) życzę wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. You're gone and I gotta stay high... Swego czasu to był mój jam, ale remix zabił jak dla mnie ten kawałek :/
    Miejsca 2. nie lubię, a trzeciego... nie znam, choć jest tak popularny. Za to Stay With Me + Thinking Out Loud <3

    Nowy post - Vilppu's Best Song of 2014 Battle - @ http://FizzzReviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oddalem swoje glosy na top25 i na hit roku, fajnie ze Tove Lo hitem jesieni :)
    POLECAM U MNIE PODSUMOWANIE 2014 oraz nadal mozna glosowac na aktualne notowanie!
    hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo, Tovcia - number 1 - i bardzo dobrze! Chociaż jakby patrzeć na datę wydania tego singla, to Habits (Stay High) powinno zostać hitem... wiosny 2013 roku. :) Cieszę się jednak, że mimo upływu wielu miesięcy ta piosenka nareszcie dotarła do szerszego grona odbiorców, podbiła wiele serc i dzięki temu uzyskała należną jej popularność. Podobnie zadowolony jestem z miejsca 2. - "Black Widow" od Iggy Azaeli i Rity Ory. Gdyby nie Stay High, to właśnie Czarnym Wdowom przypisałbym miejsce pierwsze. To chyba najlepsza produkcja Azalei w tym roku. Przyjęło się zdecydowanie szybciej niż poprzedni singiel Iggy - "Fancy". Co do miejsca 3. - "Faded" od ZHU, mam mieszane odczucia. Utwór, owszem, całkiem na dobrym poziomie, dobry na imprezy, idealny do tańca, jednak szybko nudzący. Trzymam jednak kciuki za ZHU i czekam na nowsze wydawnictwa. Miejsce 4. - "Stay With Me" - utwór, którego od daty wydania omijałem szerokim łukiem. Musiało upłynąć trochę czasu, zanim się przekonałem do tej piosenki. Początkowo słuchałem wersji solo, jednak później przyszła pora na wersję z Mary J. Blige, i właśnie dzięki tej drugiej wersji obdarzyłem SWM szacunkiem. To jeden z tych czołowych hitów tego roku. Miejsce 5. - Sia i, jak określiłeś, piosenka o bardzo długim tytule - "You're Never Fully Dressed Without A Smile". Chwyciła moje serce od pierwszego przesłuchania. Polubiłem jeszcze bardziej, gdy zobaczyłem trailer do musicalu "Annie", do którego YNFDWAS jest ścieżką dźwiękową. Brawa dla Sii Furler, kolejny raz udało jej się udowodnić, że może stworzyć hit nie tylko z pomocą Davida Guetty, ale indywidualnie, w pojedynkę. To jedna z moich ulubionych artystek ostatnich lat. Miejsc 6, 8 i 10 nie lubię aż tak bardzo, aczkolwiek były momenty, w których często słuchałem "Boom Clap", "Don't" i "I Don't Care" ;) Miejsce 7 - "Thinking Out Loud" - najbardziej romantyczna, miłosna piosenka tegorocznej jesieni i zimy. Pewnie szybko się znudzi, bo to Sheeran, ale póki co daje radę. :P No i nasza 9 - "Outside" od Calvina i Ellie. Trudno mi napisać cokolwiek, wyrazić swoją opinie słowami. Napiszę tylko, że: <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3. I to powinno wystarczyć. :D
    Zapraszam do siebie. Tam do zobaczenia #208 notowanie HC. Przypominam również o HC150, które już dziś wieczorem. Gramy do upadłego. :D Pozdrawiam!
    http://hedgehog-chart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej wolę Tove Lo w duecie z Alesso. Pozostałej 9 jestem zadowalana tylko jestem mile zaskoczona ze Cheryl znalazła eis w tym zestawieniu.
    U mnie muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates