niedziela, 4 maja 2014

Wycieczka do Nowej Zelandii

Dzisiaj wybierzemy się do Oceanii aby zobaczyć listę przebojów w Nowej Zelandii. Trzeba powiedzieć, że jest tam kilka ładnie zapowiadających się utworów. Mogą być hity.

No szczyt okupuje nowy utwór Ariany Grande, który zapowiada się świetnie jeśli chodzi o popularność na świecie. Niżej możemy spotkać Happy(jak zresztą na każdej liście), Fancy czy nowy singiel Justina Timberlake'a. Widzimy też sporo tzw. świeżynek np. Jason Derulo czy Rita Ora. , które zapowiadają się bardzo dobrze jeśli chodzi o listy przebojów. 

Muszę powiedzieć, że ten singiel od Ariany Grande jest pierwszym, który mi się podoba od niej. Możliwe, że to ze względu na Iggy Azalea. Fajny jest ten Problem. :) Nowozelandczykom też się podoba, bo ląduje na pierwszym miejscu. 

No to tym razem witamy Nowozelandzko-Australijski duet. Naprawdę urocza piosenka i uroczy teledysk. Spodobało mi się ostatnio i polecam przesłuchać. Podoba mi się rynek muzyczny prezentowany na Nowozelandzkiej liście przebojów. Niestety Holding You spadło ostatnio na tej liście.

No i znów utwór, który mi się ostatnio spodobał. Dosyć ciekawa i unikalna kompozycja. Na pewno przykuje ucho słuchacza, a teledysk też oryginalny. Co prawda Peking Duk są z Australii, ale w Nowej Zelandii też sobie dobrze radzą.

8 komentarze:

  1. Gorąco zapraszam na najnowszą recenzję (Miley Cyrus - Adore You) na blogu NAMUZOWANI.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Numer jeden kompletnie mnie zaskoczył bo niespodziewaniem się takiego sukcesu nowej piosenki Ariany a szczególnie również Iggy Azalea, która mnie so biebie nie przekonuje.
    U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  3. hej na www.listamegaprzebojowalicia.bloog.pl jest nowe notowanie serdecznie zapraszam do glosowania :) z obecnego notowania mało piosenek kojarze :( fajnie ze rita ora znow spiewa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na DWIE NOWE NOTKI na blogu http://namuzowani.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna piosenka jest Rity
    // www.hot-hit-lista.blogspot.com NN

    OdpowiedzUsuń
  6. Na KatyPerryPoland pierwsza oficjalna notka, a w niej opis z pierwszego koncertu Katy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie http://muzycznomaniaa.blogspot.com/ nowa notatka o Eurowizji

    OdpowiedzUsuń
  8. Hozier "Take Me To Church" odkryłem już w 2013 r. chyba z H&M :d
    Świetny kawałek.
    Zgadnijcie na którym miejscu upasował się na mojej liście podsumowującej rok 2013
    http://muzycznyarcheolog.blog.pl/?cat=37

    OdpowiedzUsuń

 
 
Blogger Templates